Electronic Chat

De tussenmuur van de Expo in Raum gaat eruit. Ergens wel jammer, want die zaal was heerlijk smerig. Veel lekkere -hardere- sets gezien. Mama Snake en Polygonia als hoogtepunt op ADE spielraum. Benieuwd hoe het nu gaat zijn, nu er wat meer ruimte komt. Bezoekersaantal zal ook wel omhoog gaan.

Gaat er iemand naar Lago Lago dit jaar?

Bij wat voor temperatuur is een festival onverantwoord? Zowel voor DJ als voor bezoeker. Het lijkt 40+ te gaan worden daar, plus noodweer.

Opzich een logische beslissing, wat ik alleen niet zogoed begrijp is waarom ze dit niet een dag eerder hadden kunnen beslissen, waardoor er niet al duizenden mensen aanwezig zijn op het terrein.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem
ME is ook uitgerukt ja.

Ik moet mij inhouden om iets over het publiek te zeggen maar goed voor het imago van de hardstyle fans is het natuurlijk niet.

• 100
Waarderingen: RubenFrusciante
Ik ga niet alles goedpraten wat er aan het gebeuren is, maar de manier waarop ze door de organisatie en de overheid behandeld zijn, kan ook echt niet.

Eerst zeg je: “Kom maar af, het gaat door voor iedereen met een combiticket.” En zodra iedereen er is, beslis je dat ze hun gerief in de hitte weer mogen meesleuren naar huis. Terwijl andere festivals wel gewoon plaatsvinden.

Ik ga niet alles goedpraten wat er aan het gebeuren is, maar de manier waarop ze door de organisatie en de overheid behandeld zijn, kan ook echt niet.

Eerst zeg je: “Kom maar af, het gaat door voor iedereen met een combiticket.” En zodra iedereen er is, beslis je dat ze hun gerief in de hitte weer mogen meesleuren naar huis. Terwijl andere festivals wel gewoon plaatsvinden.
Het krijgt niet de schoonheidsprijs nee, en daar mag je ook best wel boos over zijn. Maar om dan nog meer vernieling aan te brengen aan het festival, gaat er bij mij echt niet in. Ik dacht dat ze zo'n loyale fanbase hadden...

Ze hebben gezegd dat ze de tickets gaan terug betalen, maar ik mag toch hopen dat ze alle schade vanuit die restitutie gaan halen.

Users who are viewing this thread