Graspop Metal Meeting 2026

Na een tijd ga je gewoon denken dat de vrijwilligers hun skullies op zijn, en dat ze met andere kramen afspreken dat ze een snack meenemen en bij de volgende klant zullen bijtellen?
De mensen aan het eten zijn geen vrijwilligers bij mijn weten maar in dienst van Bevers & Bevers?
En ook: we krijgen echt meer dan genoeg eten. Boterhammen, soep, snacks, warme maaltijden en food skullies. Nogal flauw om naar de crew te schieten die in die loden hitte het beste ervan probeerden te maken. Bij mij werden ook eco kosten door iemand aangerekend, terwijl het absoluut onmogelijk was dat ik ooit niet genoeg tokens of bekers bij had šŸ˜…
 
  • Leuk
Waarderingen: tmatheussen en Loek123
Ik had 120 skullies gekocht, en die waren op het einde ook allemaal netjes op.

Ik zie ook wel 1 transactie die ik zeker niet gedaan heb, misschien nog meer aan de togen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Bij mij gaat het om het kopen van een pokebowl en op exact hetzelfde tijdstip een watermeloen? Als het een fout van de vrijwilligers is dan dat altijd gebeuren, maar het lijkt mij toch niet correct dat de stand van de pokebowl ook zaken kan aanduiden die daar niet te koop zijn?
Na een tijd ga je gewoon denken dat de vrijwilligers hun skullies op zijn, en dat ze met andere kramen afspreken dat ze een snack meenemen en bij de volgende klant zullen bijtellen?
2j geleden konden wij niets aanduiden in een andere stand, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige standen gekoppeld zijn.
Food-werkers (en drinken ook neem ik aan) hebben geen reden om 'persoonlijk' vals te spelen en mensen te benadelen. We worden voldoende goed gecompenseerd.
Ik ga ook uit van een menselijke fout.
Elke bestelling kan trouwens opgeroepen worden, dus het loont als je twijfelt om te vragen of ze de bestelling nog even tonen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valthys en tmatheussen
De mensen aan het eten zijn geen vrijwilligers bij mijn weten maar in dienst van Bevers & Bevers?
En ook: we krijgen echt meer dan genoeg eten. Boterhammen, soep, snacks, warme maaltijden en food skullies. Nogal flauw om naar de crew te schieten die in die loden hitte het beste ervan probeerden te maken. Bij mij werden ook eco kosten door iemand aangerekend, terwijl het absoluut onmogelijk was dat ik ooit niet genoeg tokens of bekers bij had šŸ˜…
Dat zullen inderdaad geen vrijwilligers zijn, en ik zou het vreemd vinden dat ze tijdens de shiften niet genoeg voorzien worden. Dat was geen zeker geen steek naar de medewerkers! Ik begrijp volledig dat menselijke fouten kunnnen gebeuren, ik ga hier ook niet verder contact over zoeken bij Graspoop, uiteindelijk gaat het over 1.5SK waarvan ik praktisch 1SK verlies om amper iets terug te krijgen.

Dat was eerder een gedachtengang die andere mensen misschien ook (of gelijkaardig) zouden hebben, mijn excuses als ik hiermee iemand zich aangevallen voelt, dat was zeker niet mijn bedoeling, alleen maar lof aan alle medewerkers om in de drukte en hitte te werken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Bij mij was ook een fout, maar die had ik vrijwel direct door. Ik wilde spek met ei, en ze probeerde me een chocoladebroodje te geven (sprak geen Nederlands). Uiteindelijk dus wel de spek en ei gekregen, maar ik vertrouwde het niet, en ja hoor, niet alleen betaald voor spek en ei maar ook een chocoladebroodje. Ik dus terug. Skullies teruggeven was ingewikkeld, maar ik heb als sorry niet alleen een chocoladebroodje maar ook een croissantje meegekregen. Ik vind het goed opgelost. Fouten maken is menselijk, en zeker in de hitte kan ik me voorstellen dat het sneller fout gaat. (Zeker als iemand dan ook nog geen Nederlands spreekt? De gozer die stond op te scheppen sprak wel Nederlands, waarom die dan niet de bestellingen aannam snap ik dan weer niet helemaal, maar goed)
 
Ik had 120 skullies gekocht, en die waren op het einde ook allemaal netjes op.

Ik zie ook wel 1 transactie die ik zeker niet gedaan heb, misschien nog meer aan de togen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Bij mij gaat het om het kopen van een pokebowl en op exact hetzelfde tijdstip een watermeloen? Als het een fout van de vrijwilligers is dan dat altijd gebeuren, maar het lijkt mij toch niet correct dat de stand van de pokebowl ook zaken kan aanduiden die daar niet te koop zijn?
Na een tijd ga je gewoon denken dat de vrijwilligers hun skullies op zijn, en dat ze met andere kramen afspreken dat ze een snack meenemen en bij de volgende klant zullen bijtellen?
Mij viel op dat sommige transacties pas de dag erna verwerkt werden. Dus er zat wel iets in het systeem wat het vertraagde, wellicht dat jij dit ook had?
Of heb jij helemaal geen watermeloen gehaald?
 
Mij viel op dat sommige transacties pas de dag erna verwerkt werden. Dus er zat wel iets in het systeem wat het vertraagde, wellicht dat jij dit ook had?
Of heb jij helemaal geen watermeloen gehaald?
Helemaal geen watermeloen gegeten en op de cashless account op de website staat het ook in 1 transactie:

1782382534011.png

Ik denk dat er bij de poke bowl kraam maar 3 opties waren, dus geen idee hoe die watermeloen erbij gekomen is
 

Users who are viewing this thread