De mensen aan het eten zijn geen vrijwilligers bij mijn weten maar in dienst van Bevers & Bevers?
En ook: we krijgen echt meer dan genoeg eten. Boterhammen, soep, snacks, warme maaltijden en food skullies. Nogal flauw om naar de crew te schieten die in die loden hitte het beste ervan probeerden te maken. Bij mij werden ook eco kosten door iemand aangerekend, terwijl het absoluut onmogelijk was dat ik ooit niet genoeg tokens of bekers bij had