Rock Werchter 2026

Wat denken jullie over deze?

  • Café De Welkom: de leukste bruine kroeg van Rock Werchter. Café de Welkom is elke festivaldag open van 8u tot 3u. Geniet er van een drankje en een hapje. Je kan er de wedstrijden van het WK voetbal volgen, en er is muziek van DJ's Tom La Baracca en Kurt Verheyen. Wil je ontbijten in Café De Welkom? Koop dan op voorhand een breakfast-voucher.
Is deze al open op woensdag? Neen toch?
Jawel hoor! Is er al enkele jaren.
 
Wat denken jullie over deze?

  • Café De Welkom: de leukste bruine kroeg van Rock Werchter. Café de Welkom is elke festivaldag open van 8u tot 3u. Geniet er van een drankje en een hapje. Je kan er de wedstrijden van het WK voetbal volgen, en er is muziek van DJ's Tom La Baracca en Kurt Verheyen. Wil je ontbijten in Café De Welkom? Koop dan op voorhand een breakfast-voucher.
Is deze al open op woensdag? Neen toch?
Ik ben bijzonder benieuwd naar het speciaal bier aanbod in deze bruine kroeg!
 
Een frustratie langs mijn kant en waar ik tot op heden nog niet van snap wat de reden erachter is. Waarom zetten ze de lockers niet gewoon OP het festivalterrein? Ik ken geen enkel festival waar je geen lockers op het terrein zelf hebt. Festivals waar ik er zelf gebruik van heb gemaakt: Extrema Outdoor, Pukkelpop, Rock Herk. Want dat is toch super vervelend als je je powerbank of jas/trui in je locker hebt liggen en je eerst helemaal naar buiten moet en dan nog eens door de controle. Snap het niet. Bon ik heb het gezegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Een frustratie langs mijn kant en waar ik tot op heden nog niet van snap wat de reden erachter is. Waarom zetten ze de lockers niet gewoon OP het festivalterrein? Ik ken geen enkel festival waar je geen lockers op het terrein zelf hebt. Festivals waar ik er zelf gebruik van heb gemaakt: Extrema Outdoor, Pukkelpop, Rock Herk. Want dat is toch super vervelend als je je powerbank of jas/trui in je locker hebt liggen en je eerst helemaal naar buiten moet en dan nog eens door de controle. Snap het niet. Bon ik heb het gezegd.
Tot enkele jaren geleden stonden die daar. Maar die zijn weggehaald voor een 2de doorstroom te krijgen naar het Slope terrein (nu dus Nest EN KluB Wim). Wat on the long run een verstandige keuze is.
Jammer wel want het was een groot gemak waar we jaren gebruik van gemaakt hebben.

Nu verlaat er 1 iemand van onze het terrein ergens rond 20h het terrein om de nodige spullen te gaan halen, dat buiten/binnen gaan is eigenlijk zo gebeurd dus het valt nog mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Een frustratie langs mijn kant en waar ik tot op heden nog niet van snap wat de reden erachter is. Waarom zetten ze de lockers niet gewoon OP het festivalterrein? Ik ken geen enkel festival waar je geen lockers op het terrein zelf hebt. Festivals waar ik er zelf gebruik van heb gemaakt: Extrema Outdoor, Pukkelpop, Rock Herk. Want dat is toch super vervelend als je je powerbank of jas/trui in je locker hebt liggen en je eerst helemaal naar buiten moet en dan nog eens door de controle. Snap het niet. Bon ik heb het gezegd.
Best Kept Secret staan ze ook buiten.
 
Scherm­afbeelding 2026-06-25 om 10.36.56.png

FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER 2026

🗓️ vrijdag 3 juli 2026
⏳ 17:00 uur
🍌 Meeting Point: Banaan

Lieve Werchtervrienden! Nog maar een een paar dagen voor we ons tegoed doen aan schuimkragen en friet andalouse op de Werchterse vierdaagse. En daarom nodigen we iedereen (ja: iederéén) hier graag uit op de Festileaks meet-up. Lekker op de tweede dag, met een dag achter de kiezen en nog genoeg vooruit te blikken.

Of je nu dagelijks op het forum zit, alleen af en toe een story kijkt of stiekem alles volgt zonder iets te zeggen: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom.

Haal je festivalligste zomeroutfit uit de kast en kom mee met de beker klinken! Natuurlijk leggen we het moment vast met onze jaarlijkse groepsfoto op de festivalweide. Tot dan!
 
Bekijk bijlage 21506

FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER 2026

🗓️ vrijdag 3 juli 2026
⏳ 17:00 uur
🍌 Meeting Point: Banaan

Lieve Werchtervrienden! Nog maar een een paar dagen voor we ons tegoed doen aan schuimkragen en friet andalouse op de Werchterse vierdaagse. En daarom nodigen we iedereen (ja: iederéén) hier graag uit op de Festileaks meet-up. Lekker op de tweede dag, met een dag achter de kiezen en nog genoeg vooruit te blikken.

Of je nu dagelijks op het forum zit, alleen af en toe een story kijkt of stiekem alles volgt zonder iets te zeggen: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom.

Haal je festivalligste zomeroutfit uit de kast en kom mee met de beker klinken! Natuurlijk leggen we het moment vast met onze jaarlijkse groepsfoto op de festivalweide. Tot dan!
Leuk! Ik ga mijn best doen om te komen. Maar het is net na een knalset van Viagra Boys en wil ook weer op tijd in de Barn terug zijn voor Franz.

Mocht het aan de andere kant van de main gepland kunnen worden zou dat top zijn. Scheelt al gauw 10 minuten door de menigte krioelen.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en mattman
Wat denken jullie over deze?

  • Café De Welkom: de leukste bruine kroeg van Rock Werchter. Café de Welkom is elke festivaldag open van 8u tot 3u. Geniet er van een drankje en een hapje. Je kan er de wedstrijden van het WK voetbal volgen, en er is muziek van DJ's Tom La Baracca en Kurt Verheyen. Wil je ontbijten in Café De Welkom? Koop dan op voorhand een breakfast-voucher.
Is deze al open op woensdag? Neen toch?
Ik denk ook niet dat die vorige jaren al open was op woensdag, maar die DJ Kurt Verheyen heeft 1/7 Rock Werchter wel in zijn agenda staan dus misschien dit jaar dan toch
 
Leuk! Ik ga mijn best doen om te komen. Maar het is net na een knalset van Viagra Boys en wil ook weer op tijd in de Barn terug zijn voor Franz.

Mocht het aan de andere kant van de main gepland kunnen worden zou dat top zijn. Scheelt al gauw 10 minuten door de menigte krioelen.
Gezellig, biertje klinken!

Het is dit geworden omwille van traditie. Maar als er genoeg animo is voor de andere kant kunnen we hier naar kijken. :)
 
  • Pray
Waarderingen: Joslittel
Gezellig, biertje klinken!

Het is dit geworden omwille van traditie. Maar als er genoeg animo is voor de andere kant kunnen we hier naar kijken. :)
kan het tegelijk met TOP, dan hebben we ons zo gewilde alternatief haha.
Nee grapje. Goede timing! Ik moet ff zien of we de oversteek van de Barn maken of daar blijven voor onze Franz
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman
kan het tegelijk met TOP, dan hebben we ons zo gewilde alternatief haha.
Nee grapje. Goede timing! Ik moet ff zien of we de oversteek van de Barn maken of daar blijven voor onze Franz
uit ervaring wordt dit dan voor de rest van het weekend de plek om gelijkgezinden tegen te komen.
dus er zal bij TOP best wel iemand staan aan banaan :)
 

Users who are viewing this thread