Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind dat eigenlijk niet echt ok. Stel dat ik nu een combi ticket heb, en woensdag ochtend op weg naar m'n werk omver wordt gereden... Dan kan ik dat ticket niet meer gewoon doorgeven aan een vriend ofzo? Laat staan doorverkopen?
Vraag me af wat de FOD Economie daar eigenlijk van zou denken?
Kak ik kom er telaat achter dat je lockers kon reserveren, nu zijn de 24/7 lockers al weg. Zouden daar nog meer bijkomen? Vorig jaar deed ik het altijd daar, maar denk dat het dit jaar anders is?