Electronic Chat

De tussenmuur van de Expo in Raum gaat eruit. Ergens wel jammer, want die zaal was heerlijk smerig. Veel lekkere -hardere- sets gezien. Mama Snake en Polygonia als hoogtepunt op ADE spielraum. Benieuwd hoe het nu gaat zijn, nu er wat meer ruimte komt. Bezoekersaantal zal ook wel omhoog gaan.
 
Gaat er iemand naar Lago Lago dit jaar?

Bij wat voor temperatuur is een festival onverantwoord? Zowel voor DJ als voor bezoeker. Het lijkt 40+ te gaan worden daar, plus noodweer.
 

Users who are viewing this thread