alle namen zijn bezet Gouden Tip 13 dec 2023 276 275 Vandaag om 08:22 #2.081 Thijsvdn zei: Dozijntje oesters en een bubbeltje is bij ons ook vaste prik dus beter is de wijnbar er ook gewoon. Klik om te vergroten... Er is in ieder geval een Japanse wijnbar! Of ze daar bubbels hebben durf ik niet te zeggen, maar er is iig wel sake.
Thijsvdn zei: Dozijntje oesters en een bubbeltje is bij ons ook vaste prik dus beter is de wijnbar er ook gewoon. Klik om te vergroten... Er is in ieder geval een Japanse wijnbar! Of ze daar bubbels hebben durf ik niet te zeggen, maar er is iig wel sake.
StevieU2 Geliefde act 1 jun 2016 1.451 911 32 minuten geleden #2.082 Raskolnikov zei: Rechts is Donny Benet ;-) Geen idee of er een meetup komt eigenlijk? Klik om te vergroten... Moest serieus opzoeken wie dat is ;-) Ik zeg meet-up maandagochtend 5.00 uur ;-) Waarderingen: Raskolnikov en alle namen zijn bezet
Raskolnikov zei: Rechts is Donny Benet ;-) Geen idee of er een meetup komt eigenlijk? Klik om te vergroten... Moest serieus opzoeken wie dat is ;-) Ik zeg meet-up maandagochtend 5.00 uur ;-)
C CampingGroen Playlistbediener 11 jun 2025 25 37 3 minuten geleden #2.083 Opvallend dat alle resale prijzen al boven de normale ticketprijs liggen, met niet al te beste weersvoorspellingen in het vooruitzicht..
Opvallend dat alle resale prijzen al boven de normale ticketprijs liggen, met niet al te beste weersvoorspellingen in het vooruitzicht..
Timmetje Droomheadliner 4 mrt 2015 18.515 14.578 3 minuten geleden #2.084 Komt door de Ticketmastertoeslag denk ik.
Joris Headliner 7 feb 2016 7.329 7.816 2 minuten geleden #2.085 De kortingsjagers zijn in paniek geraakt en hebben alle tickets onder normale waarde opgekocht Waarderingen: alle namen zijn bezet