Pop & Rock Chat

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Paz Lenchantin stapt uit Pixies. Jammer zeg, was algemeen aanvaard door de fans én door Kim Deal.

Emma Richardson is haar opvolgster. Ex-Band of Skulls denk ik?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Haha, het moest ooit eens gebeuren natuurlijk na al die geruchten over de jaren! Benieuwd of Glastonbury ze misschien toch nog uit de hoge hoed kan toveren, ondanks dat die geruchten al een tijdje geleden werden ontkracht.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Ik weet het, dit is een clichézinnetje, maar: Magdalena Bay never misses. De voorbij jaren makkelijk bij het beste wat popmuziek te bieden heeft. Twee nieuwe singles zijn weer helemaal raak, zoveel zin in het album volgende maand.


 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.431
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar Jezus, je verlangt zo toch ook terug naar Mimi Parker. Sparhawk heeft echt twee gedrochten van een singles gedropt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.431
Zo. TV on the Radio is er weer! 15 november met een nieuw album en de eerste single is al uit. Wel jammer dat dit voorlopig de enige data zijn, maar dat is in ieder geval een mooie voorbode.
1000012792.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
The Veils aangekondigd in Rotterdam in januari. Ken de band qua naam wel en beschrijving ook interessant. Hier mensen die ze weleens live hebben gezien? Is het een aanrader om eens mee te pakken? Luister laatste tijd met de misses veel donkere folk/folk rock en dit zou weleens mooi in dat straatje kunnen passen
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
502
Band die in Nederland wat bekender is dan vele andere landen. Spelen hier om de paar jaar wel een uitgebreide clubtour. Als je van genoemde genres houd is het wel een aanrader. Sympathieke band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken