Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Twenty One Pilots is back! Nieuw album in mei, alvast noteren voor de festivals volgend jaar?
Single is weer iets harder. Veelbelovend als ze terug richting de sound van Trench gaan.
De Spice Girls komen later dit jaar voor een reünie weer bij elkaar. Dat verklapte Mel B donderdag in de Britse talkshow Loose Women. Dit jaar is het dertig jaar geleden dat de Britse meidengroep werd opgericht.
Haha, het moest ooit eens gebeuren natuurlijk na al die geruchten over de jaren! Benieuwd of Glastonbury ze misschien toch nog uit de hoge hoed kan toveren, ondanks dat die geruchten al een tijdje geleden werden ontkracht.
De Spice Girls komen later dit jaar voor een reünie weer bij elkaar. Dat verklapte Mel B donderdag in de Britse talkshow Loose Women. Dit jaar is het dertig jaar geleden dat de Britse meidengroep werd opgericht.
Ik weet het, dit is een clichézinnetje, maar: Magdalena Bay never misses. De voorbij jaren makkelijk bij het beste wat popmuziek te bieden heeft. Twee nieuwe singles zijn weer helemaal raak, zoveel zin in het album volgende maand.
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar Jezus, je verlangt zo toch ook terug naar Mimi Parker. Sparhawk heeft echt twee gedrochten van een singles gedropt.
Zo. TV on the Radio is er weer! 15 november met een nieuw album en de eerste single is al uit. Wel jammer dat dit voorlopig de enige data zijn, maar dat is in ieder geval een mooie voorbode.
The Veils aangekondigd in Rotterdam in januari. Ken de band qua naam wel en beschrijving ook interessant. Hier mensen die ze weleens live hebben gezien? Is het een aanrader om eens mee te pakken? Luister laatste tijd met de misses veel donkere folk/folk rock en dit zou weleens mooi in dat straatje kunnen passen
Band die in Nederland wat bekender is dan vele andere landen. Spelen hier om de paar jaar wel een uitgebreide clubtour. Als je van genoemde genres houd is het wel een aanrader. Sympathieke band.
Dit is de setlist waar David Gilmour zijn tour mee aanvangt. Zal ook niet meer wijzigen. Helaas geen ruimte meer voor enkele Floyd klassiekers zoals Shine on you crazy Diamond, Money, One off these days, Echoes, Run like Hell. Allemaal nummers die hij nu achterwege laat. Toch jammer als je bedenkt dat dit wel eens zijn laatste tour kan zijn....
Get the David Gilmour Setlist of the concert at Brighton Centre, Brighton, England on September 21, 2024 from the Luck and Strange Tour and other David Gilmour Setlists for free on setlist.fm!
The Veils aangekondigd in Rotterdam in januari. Ken de band qua naam wel en beschrijving ook interessant. Hier mensen die ze weleens live hebben gezien? Is het een aanrader om eens mee te pakken? Luister laatste tijd met de misses veel donkere folk/folk rock en dit zou weleens mooi in dat straatje kunnen passen
Deze post is alweer van even geleden, maar ik trek 'm graag mee naar boven. Zijn er fans hier/ mensen die eerder The Veils hebben gezien? Ik luister er met tijden erg graag naar. 'Lavinia' is mij het bekendst, ik vind The Leavers Dance ook schitterend. Ik ben benieuwd (samen met @Joslittel ) naar jullie live-bevindingen!
Het klinkt behoorlijk 'episch', bezwzen, classic, enz enz. maar toch heb ik ze nooit gespot op een festival, ze zijn ook nooit in mijn suggesties voorbij gekomen bij alle podia-aankondigingen enz . Is er een reden dat dit zo oppervlakkig blijft?