Rock Werchter 2024

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
151
139
Echt? Was in 2018 anders niet echt geweldig hoor. Vond dat zo'n London Grammar toen voor écht weinig volk moest spelen.

Afin, ik vind het een fijn initiatief van Glastonbury.
Denk je dat dit niet zo was geweest zonder scherm op de wei? Ik vond het juist slim gezien van de organisatie. Het betrof een kwartfinale van België op het WK tegen Brazilië. Dat maak je niet zóveel mee, veel Belgen wilden die wedstrijd gewoon zien. De hoeveelheid mensen die ook effectief aan die schermen stond bewees dat het de juiste keuze was. Ik ben muziek- en voetballiefhebber en heb bijzonder fijne herinneringen aan Rock Werchter 2018. Dat kan natuurlijk, maar ja...
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Timmetje

SilentAlarm

Playlistbediener
21 jun 2023
26
22
Tja, ik wou het gewoon even delen. Vind het wel top wat Glastonbury doet.

Wat een reacties hier zeg. 😅 Nuja, blijkbaar is de kans dat de Belgen ver geraken niet heel groot dus dan lost het probleem zichzelf wel op.
Kwartfinale, het weekend van Werchter is zo goed als zeker voor de Belgen. Zitten in een zeer makkelijke poule en komen dus normaal gezien ook uit tegen een mindere ploeg in de 8ste finale. Al zullen ze bij LN misschien hopen dat ze niet voor die keuze komen te staan.

Komt er nog eens bij dat als de Belgen inderdaad hun poule winnen ze tijdens Bruce Springsteen (2 juli) hun 8ste finale spelen.

Ik geef dat scenario 99% kans.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Kwartfinale, het weekend van Werchter is zo goed als zeker voor de Belgen. Zitten in een zeer makkelijke poule en komen dus normaal gezien ook uit tegen een mindere ploeg in de 8ste finale. Al zullen ze bij LN misschien hopen dat ze niet voor die keuze komen te staan.

Komt er nog eens bij dat als de Belgen inderdaad hun poule winnen ze tijdens Bruce Springsteen (2 juli) hun 8ste finale spelen.

Ik geef dat scenario 99% kans.
Misschien moeten ze tijdens Springsteen ook ergens een scherm zetten, zodat de mensen zonder te storen hun voetbal kunnen volgen. 😅
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.667
Ergste van al is dat er effectief veel volk zou staan.
Dan ben je toch helemaal een dropl*l? Concertkaartje van 150 euro en 2 van de 3 uur gooi je weg voor voetbal. Op een festival heb ik er dan nog iets meer begrip voor, met 4 dagen muziek is 2 uur eraf knabbelen voor voetbal een minder klein offer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.065
2.722
Dan ben je toch helemaal een dropl*l? Concertkaartje van 150 euro en 2 van de 3 uur gooi je weg voor voetbal. Op een festival heb ik er dan nog iets meer begrip voor, met 4 dagen muziek is 2 uur eraf knabbelen voor voetbal een minder klein offer.
Van die 60.000 man die naar Werchterse weide gaan bij Springsteen, zitten er heus ook wel mensen bij die meegetrokken worden door anderen of die gewoon naar daar gaan om een uitstapje te hebben. Misschien niet "veel" volk zoals ik eerst zei, maar er zou effectief volk staan denk ik.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Misschien moeten ze tijdens Springsteen ook ergens een scherm zetten, zodat de mensen zonder te storen hun voetbal kunnen volgen. 😅
Ter info die kwartfinale achtste finale zou gespeeld worden om 18h. Ze kunnen het op het podium uitzenden als er toch geen voorprogramma is. Wat vertier tijdens het wachten.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Ter info die kwartfinale achtste finale zou gespeeld worden om 18h. Ze kunnen het op het podium uitzenden als er toch geen voorprogramma is. Wat vertier tijdens het wachten.
Zou niet de eerste keer zijn. In 1998 heb ik The Rolling Stones gezien op de wei van Werchter en dan kregen we eerst België - Mexico te zien op de schermen, dan Simple Minds, dan Stones.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Shuliv

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Als tijdens Måneskin Nederland (of België) speelt is de keuze snel gemaakt hoor. Op naar de NWW.

(Beter nog als ze het uitzenden in de Apero)
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Als tijdens Måneskin Nederland (of België) speelt is de keuze snel gemaakt hoor. Op naar de NWW.

(Beter nog als ze het uitzenden in de Apero)
Maneskin speelt pas om 23u30...
Dan gaat er toch nooit een voetbalmatch bezig zijn ?

Wat zijn eigenlijk de mogelijke momenten waarop er een match zou kunnen gespeeld worden ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Maneskin speelt pas om 23u30...
Dan gaat er toch nooit een voetbalmatch bezig zijn ?

Wat zijn eigenlijk de mogelijke momenten waarop er een match zou kunnen gespeeld worden ?
Last hier eens dat het of tijdens Sum41 of tijdens Khruangbin zal zijn?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.752
Last hier eens dat het of tijdens Sum41 of tijdens Khruangbin zal zijn?
Volgens mij geldt dat voor Nederland, niet voor de Duivels. Als die in de 1/4 finale geraken, spelen ze tijdens een van deze twee, afhankelijk van of ze 1e of 2e in de poule worden. Grote kans dat het Sum41 is trouwens, want de kans dat ze 2e worden in een poule met Frankrijk is natuurlijk veel groter dan dat ze 1e worden...

edit: Sum41 ga ik er echt niet voor skippen. Khruangbin waarschijnlijk wel. Dus een extra reden om te hopen dat we de Fransen te grazen nemen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer en NoLifeIzze

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Maneskin speelt pas om 23u30...
Dan gaat er toch nooit een voetbalmatch bezig zijn ?

Wat zijn eigenlijk de mogelijke momenten waarop er een match zou kunnen gespeeld worden ?
21:00 uur starttijd
Met verlengingen zijn we wellicht bezig met penalty’s.

Tijdens Khruangbin is onze keuze ook snel gemaakt btw.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Sum41 ga ik er echt niet voor skippen. Khruangbin waarschijnlijk wel. Dus een extra reden om te hopen dat we de Fransen te grazen nemen!

Same, zou ook een welkome invulling zijn van die (voor mij) doodsaaie zaterdagavond. Overigens gaan er ook nog 4 beste nummers 3 van de poule door, dus als ze 3e worden in de poule (wat prima kan met dit elftal) is het weer een ander scenario.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.752
Same, zou ook een welkome invulling zijn van die (voor mij) doodsaaie zaterdagavond. Overigens gaan er ook nog 4 beste nummers 3 van de poule door, dus als ze 3e worden in de poule (wat prima kan met dit elftal) is het weer een ander scenario.
Nog nieteens aan gedacht. Maar goed, vlak voor vertrek richting Werchter zal wel duidelijk zijn op welk moment de Rode Duivels en de Oranje Welpjes nog moeten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken