Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik zie het omgekeerd. Kleine naam of grote naam, ze zouden het altijd zo snel mogelijk aankondigen. Het feit dat er nog niks aangekondigd is, doet vermoeden dat ze nog steeds aan het onderhandelen zijn met bands. Misschien heeft de organisatie nog steeds hoop om een grote naam te strikken en houden ze een kleine band achter de hand voor als die onderhandeling op niks uitdraaien. Een grote naam kan je een week op voorhand bekendmaken. Tijd genoeg om de tickets uit te verkopen als het echt een goeie naam is.
+ Onderhandelingen, eisen en contracten in orde brengen duurt gewoon veel langer met een act van het kaliber Foo Fighters, Lana Del Rey, Blur... dan met dEUS of Royal Blood...

We hoeven echt geen conclusies te trekken uit het feit dat we vandaag geen naam hebben gekregen. Maar hopen op een naam van het kaliber van dat eerste rijtje, is van in het begin jezelf wat voorliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
+ Onderhandelingen, eisen en contracten in orde brengen duurt gewoon veel langer met een act van het kaliber Foo Fighters, Lana Del Rey, Blur... dan met dEUS of Royal Blood...

We hoeven echt geen conclusies te trekken uit het feit dat we vandaag geen naam hebben gekregen. Maar hopen op een naam van het kaliber van dat eerste rijtje, is van in het begin jezelf wat voorliegen.
Denk ik ook dat ze gewoon nog aan het onderhandelen zijn. Een grotere naam leg je niet zomaar vast.
Zou wel uitpakken zijn om een week voor het festival nog met een heerlijke naam te komen. Dan zitten we hier aan pagina 1024
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Denk ik ook dat ze gewoon nog aan het onderhandelen zijn. Een grotere naam leg je niet zomaar vast.
Zou wel uitpakken zijn om een week voor het festival nog met een heerlijke naam te komen. Dan zitten we hier aan pagina 1024
Een week voor het festival is binnen een 3 weken.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Is wel leuk om al die overanalyses hier te lezen:
Geen naam vandaag, dus we krijgen jos van den bakker, kan niet anders
Toch het leuke aan forum, beetje speculeren. En moet zeggen dat de berichten van StuBru toch ook wat momentum gaf. Ik kan me niet anders voorstellen dat zij als media partner van Werchter, wat ingefluisterd krijgen wat of wanneer zij kunnen communiceren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Er worden veel conclusies getrokken die eigenlijk op niks gebaseerd zijn. Met headliners worden vaak maanden aan een stuk onderhandelingen gevoerd.
Het nieuws zal wel snel komen, geen paniek.
Fingers crosser voor een mooie afsluiter van de eerste dag. Gevoelsmatig toch het belangrijkste slot, die headliners van de eerste avond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Toch het leuke aan forum, beetje speculeren. En moet zeggen dat de berichten van StuBru toch ook wat momentum gaf. Ik kan me niet anders voorstellen dat zij als media partner van Werchter, wat ingefluisterd krijgen wat of wanneer zij kunnen communiceren.
Tuurlijk is speculeren leuk, maar hoe kom je ooit aan de conclusie dat het een kleine naam gaat worden omdat er nu niks gekomen is 😅
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
We leven tussen hoop en vrees. 😉 Laten we duimen voor wat moois, groot of klein.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Ik ben vooral reuze benieuwd wat ze gaan doen stel Sam Fender cancelled ook nog? Want dan hebben ze echt een onthoofde dag van 3 sterke main artiesten achtereen naar 1.

Want ik heb er echt 0 vertrouwen in dat die gaat komen.

Dan Royal Republic maar vakkundig die main af laten breken? Die zijn in de buurt (Tsjechië weekje eerder).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken