Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ben wel benieuwd naar de fever 333 stream om te zien wat dat geeft volledig nieuwe lineup vergeleken met vorig jaar behalve de zanger dan
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

luna0vera

Nieuw lid
2 jun 2023
1
0
Hoi allemaal! Ik weet niet helemaal of dit de plek is hiervoor, maar wie niet waagt die niet wint.

Ik ga met een groep vrienden naar Rock Werchter, waarvan iedereen een kaartje voor camping The Hive heeft, behalve ik. Omdat we graag met z’n allen bij elkaar zouden staan, ben ik op zoek naar een kaartje voor The Hive. Ik heb twee kaartjes voor Camping C3 in de ruil eventueel (die heb ik voor de zekerheid gekocht zodat twee van ons eventueel op een andere camping kunnen staan). Ik ben al druk bezig met Ticketswap, maar ik dacht ik probeer het ook hier even.

Mochten iemand twee The Hive tickets willen ruilen voor twee tickets Camping C3 (of tegen een beetje bijbetaling), hoor ik het graag! Of mocht je toevallig een extra The Hive kaartje hebben, neem ik hem graag over :)

Tot op de festivalweide!

Groet,
Luna
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Ik zie nog geen naam, welke conclusies kunnen we hieruit halen? Kleine nieuwe naam of mogen we nog hopen op een grote vervanger?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.158
1.600

Ik denk dat we er nu wel van kunnen uitgaan dat het ook echt helemaal niks gaat worden. Er komt gewoon geen sterke headliner meer. Gewoon een klein ding dat ze ergens kunnen inschuiven en uiteindelijk eindigen met Stormzy of CDW. Beetje gezichtsverlies voor de grootste major van ons land weer.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Ik zie nog geen naam, welke conclusies kunnen we hieruit halen? Kleine nieuwe naam of mogen we nog hopen op een grote vervanger?
Hoe langer ze wachten, hoe kleiner de naam lijkt me. Als het een grote naam was dan zouden ze die toch zo snel mogelijk willen aankondigen om nog wat tickets te verkopen? Maar als ze wachten tot vlak voor de start kunnen ze afkomen met "We hebben echt ons best gedaan, maar we hebben niemand gevonden. Helaas."
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Als ze nu nog niemand kunnen aankondigen, wordt het heel moeilijk om die donderdag nog uit te verkopen. Met ook alle onvermijdelijke swaps van Stromae fans die nog zullen gebeuren.

Nu zal het vooral niet meer te veel mogen kosten om zo het kleiner aantal verkochte tickets te compenseren.

Helaas...
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Ik denk dat we er nu wel van kunnen uitgaan dat het ook echt helemaal niks gaat worden. Er komt gewoon geen sterke headliner meer. Gewoon een klein ding dat ze ergens kunnen inschuiven en uiteindelijk eindigen met Stormzy of CDW. Beetje gezichtsverlies voor de grootste major van ons land weer.
En nog altijd 127 euro voor die donderdag vragen, misschien kunnen ze wat drankbonnen uitdelen ter compensatie lol.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
En nog altijd 127 euro voor die donderdag vragen, misschien kunnen ze wat drankbonnen uitdelen ter compensatie lol.
Op Best Kept Secret betaal je ook € 129 voor een dagticket om een headliner te krijgen die op Werchter even hoog op de affiche staat als Stormzy.
De overgebleven line-up van donderdag blijft het geld wel waard vind ik, maar het blijft jammer.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Ik zie het omgekeerd. Kleine naam of grote naam, ze zouden het altijd zo snel mogelijk aankondigen. Het feit dat er nog niks aangekondigd is, doet vermoeden dat ze nog steeds aan het onderhandelen zijn met bands. Misschien heeft de organisatie nog steeds hoop om een grote naam te strikken en houden ze een kleine band achter de hand voor als die onderhandeling op niks uitdraaien. Een grote naam kan je een week op voorhand bekendmaken. Tijd genoeg om de tickets uit te verkopen als het echt een goeie naam is.
Ik hoop met je mee.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Als ze nu nog niemand kunnen aankondigen, wordt het heel moeilijk om die donderdag nog uit te verkopen. Met ook alle onvermijdelijke swaps van Stromae fans die nog zullen gebeuren.

Nu zal het vooral niet meer te veel mogen kosten om zo het kleiner aantal verkochte tickets te compenseren.

Helaas...
Staan opeens ook 40 tickets op TicketSwap voor die donderdag, mensen beginnen precies nu pas door te hebben dat hun tickets doorgekomen zijn op Ticketmaster. (40 lijkt niet veel, maar van de 53 totaal dan weer wel zeker gezien het de enige nog niet uitverkochte dag is)
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
137
126
Ik wou net mijn parking bestellen (wij verblijven op The Hive Myspace vanaf woensdag). Geen tickets beschikbaar...
Lijkt mij toch onwaarschijnlijk zoiets?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken