Graspop Metal Meeting 2025

• Zonnetje, 20-25 graden.
  • Stoeltjes
Dan zijn we er wel. Ik neem genoeg powerbank capaciteit mee, inclusief BT speaker voor de muzikale omlijsting (op de camping dan). Iemand nog verzoeknummers? 🕺
10.000 Luchtballonnen, de #SamenK3 versie graag.

En Metallica.

• On fire
Waarderingen: mvl1980
Nu staat de teller op 80, eind deze maand komen daar 40 bij, en normaal gezien moet dar volstaan, Als het een hittegolf wordt zeker, want dan eet ik minder.

Vorige jaren altijd rond de 20 per dag gezeten.
Dus voor 4 dagen 100 Skullies besteld om een kleine marge te hebben.

Het weer verandert weinig aan mijn verbruik. Bij warm weer is het dorstiger, maar drink ik ook meer kraantjeswater.

Bought 60 skullies for 4 days... interesting to see what others usually spend during the festival days. For me, around 60 skullies (200 euros or so) is more than enough, mainly because im not a heavy drinker, usually 5/6 beers a day MAX are more than enough to get me drunk + all the fireball whiskey ill drink on camping site, i only eat food from the supermarket (yeah im one of those boring guys who only wants to make healthy choices bla bla) so i guess that's a big plus when it comes to saving money or avoiding buying lots of skullies. Been to hellfest for 10 years straight and all round only spent from 150-200 euros on festival grounds, i intend to keep it that way :D.

In de jaren dat ik alcohol dronk had ik 120+ bonnen nodig, nu zou ik er normaal genoeg hebben met 60 als ik combi zou gaan.

Tja wat zal ik zeggen ben ook een genieter.
Maar op feestjes, bbqs en festivals komt er wel wat drank om de hoek.
Thuis praktisch geen druppel.

Probleem bij festivals is dat er veel tijd op een dag is en iedere band beginnen we zeker wel met een pint. En als er iemand dorstig is neemt die ook voor de rest meteen mee.
Tussendoor wat water uit flesje dat standaard in 1 van de cargo zakken zit verder rnet wat eten om te levelen.

Maar geen enkel doel om dronken te worden, we zijn er voor de muziek, gezelligheid en om te genieten.

Ben het met monkey eens zonder alcohol heb je minder bonnen nodig( zou dan ook ergens tussen de 60-80 zitten). Alcohol droogt uit dus je kan blijven aanvullen. Dat lukt je niet met fris en buiten dat krijg je een suiker overdosis.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nou..ff terein update.
Was hier eerste week februari, toen was het nog 1 grote bende.
Vandaag ziet alles er tiptop uit.
De grote parking , kant dorp / metaltown, hebben ze opgehoogd en zal er nog om spannen. Rest , parking, campings en heilige gras ziet er als nieuw uit. Ben erop geweest , maar was maar voor korte duur , gelijk bewaker.😊

Bijlagen

• Screenshot_20250508_173020_Gallery.jpg
    Screenshot_20250508_173020_Gallery.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 127
Laatst bewerkt:
Nou..ff terein update.
Vandaag ziet aller er tiptop uit.
De grote parking , kant dorp / metaltown, hebben ze opgehoogd en zal er nog om spannen. Rest , parking, campings en heilige gras ziet er als nieuw uit. Ben erop geweest , maar was maar voor korte duur , gelijk bewaker.😊
Niet goed voor de kriebels dit🤭

ik ben zelf van plan 120-150 skullies te halen, vorig jaar 100 gedaan en uiteindelijk nog wat bij moeten kopen, maar ik ben ook een grote eter, drinker en ik vind het nog wel eens leuk om iemand te trakteren.

I feel like this is filled with contradictions :ROFLMAO:

Reminds me of this video, but unfortunately it is in Dutch only
My god I just realized I have a problem afterall 😁. Well to be fair , 5/6 beers through all day isn’t that much , I like to mix some fireball whiskey on my beer but if we do the maths , moshing all day + sweating + eating , I don’t consider 5/6 beers that much of heavy drinking.

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Nou..ff terein update.
Vandaag ziet alles er tiptop uit.

Niet goed voor de kriebels dit🤭
Ik ga dit jaar niet, ben nog nooit naar Graspop geweest, maar zelfs ik krijg kriebels van deze foto's 😄

Als ik het aantal skullies dat iedereen koopt hier zo lees, dan voel ik mij een gierige Schot. Laatste keer (2 jaar geleden) kwam ik rond met 40 skullies voor een combi (donderdag - zondag op de camping). Niet specifiek vanwege wat het kost, gewoon we hebben er niet meer nodig. Ik moet wel zeggen, ik doe geen geld op aan frisdrank of water (een camelbag), kopen nooit halve liters bier (omdat ik dan snel teveel drink en de muziek niet echt meer bewust meemaak of te snel naar het toilet moet tijdens een optreden) en eten vooral op de camping ´s ochtends en in de namiddag met een (paar) biertjes daar. Typisch is de verhouding afhankelijk van de dag ongeveer 8 uren voor slapen, camping en terrein elk. En als tussendoortje altijd ook wel een droge worst mee op het terrein (koop ik op café ook altijd). Zal duren tot ze me eens tegenhouden bij de screening dat het raar is bij het fouilleren dat ik twee piemels heb.

Laatst bewerkt:
... Zal duren tot ze me eens tegenhouden bij de screening dat het raar is bij het fouilleren dat ik twee piemels heb.

Meanwhile op GMM:
security GIF

Users who are viewing this thread