Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

• Camper camping

Stemmen: 4 7,7%
  • Glammping deluxe

Stemmen: 5 9,6%
  • Camping 1 t/m 6

Stemmen: 29 55,8%
  • Easy Camp

Stemmen: 2 3,8%
  • Groepscamping

Stemmen: 10 19,2%
  • Anders...

Stemmen: 2 3,8%

• Totaal aantal stemmers
    52
Zal dit jaar vast weer camping 5 worden. Het is eventjes lopen, maar verder prima plekken en lekker rustig. Direct voor die camping gaan scheelt ook direct veel gedoe. Het vinden van een plekje voor je tent is echt by far mijn minst favoriete onderdeel van Lowlands haha!

Zal dit jaar vast weer camping 5 worden. Het is eventjes lopen, maar verder prima plekken en lekker rustig. Direct voor die camping gaan scheelt ook direct veel gedoe. Het vinden van een plekje voor je tent is echt by far mijn minst favoriete onderdeel van Lowlands haha!
Haha heel herkenbaar. Wij zijn ooit, ondanks dat de borden camping 1 t/m 4 vol, toch eigenwijs doorgelopen met al onze spullen. Helemaal tot aan de camper camping, zoekend naar een plek, Om daarna met al onze spullen terug richting camping 5 te lopen. Was helemaal verrot toen.

Haha heel herkenbaar. Wij zijn ooit, ondanks dat de borden camping 1 t/m 4 vol, toch eigenwijs doorgelopen met al onze spullen. Helemaal tot aan de camper camping, zoekend naar een plek, Om daarna met al onze spullen terug richting camping 5 te lopen. Was helemaal verrot toen.
Dit omschrijft mijn eerste Lowlands ervaring (maar dan andersom).... Meteen door naar 5/6 "want daar was nog plek" om uiteindelijk bij vrienden op de camper camping te belanden....

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Camping 5 was voorheen altijd wel fijn omdat wij toch wel wat spullen i.c.m. bolderkarren hadden. Het heen en weer lopen vanaf de camping is ook geen straf, beetje bijkomen en een feestje bij de Hema.

Meestal camping 6 helaas... wij komen uit het zuiden van het land en zouden super vroeg moeten vertrekken voor een leuk plekje. Daar is niet altijd animo voor met als resultaat dat het altijd behoorlijk vol staat al als wij aankomen (dat was jaren geleden wel anders). Altijd ook wel ver lopen helaas.

Users who are viewing this thread