TW Classic 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Ja maar goed: de Barn zat vol en er stond nog meer volk buiten te kijken/dansen dan dat er mensen in die Barn passen. Je moet er je geen tekeningetje bij maken dat het ook voor de main vol zou staan. Die verkoopt met redelijk gemak een dagje RW uit hoor, mocht hij de main afsluiten.
Fred? Lijkt me te hoog gegrepen zonder stevige cohead.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Ja maar goed: de Barn zat vol en er stond nog meer volk buiten te kijken/dansen dan dat er mensen in die Barn passen. Je moet er je geen tekeningetje bij maken dat het ook voor de main vol zou staan. Die verkoopt met redelijk gemak een dagje RW uit hoor, mocht hij de main afsluiten.
Er stond ook wel een heel klein beetje volk voor de main voor Muse hoor. Niet iederéén stond gefrustreerd op de poorten van The Barn te bonken toen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Fred? Lijkt me te hoog gegrepen zonder stevige cohead.
Waarom denk je dat? Werchter zal er altijd wel iets moois onder zetten (zoals PkP met Stormzy) maar denken dat Fred zo’n dat niet meer voltrekt is jezelf iets wijsmaken denk ik.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
170
79
Waarom denk je dat? Werchter zal er altijd wel iets moois onder zetten (zoals PkP met Stormzy) maar denken dat Fred zo’n dat niet meer voltrekt is jezelf iets wijsmaken denk ik.
Kijk hoe het verkoop gaat met Pinkpop met hun line up dit jaar, dan heb je je antwoord.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.985
2.025
Voor mij is Fred in feite maar een DJ. Zijn muziek doet mij ook helemaal niets.

Waarvan ik het sowieso jammer zou vinden dat hij met een hoge spot gaat lopen maar zo is er voor mij altijd wel een act. En ze zetten er normaal wel iets tof tegenover.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Kijk hoe het verkoop gaat met Pinkpop met hun line up dit jaar, dan heb je je antwoord.
Fred Again op Pinkpop? Ik denk dat je festivals door elkaar slaat.

Of bedoel je Pukkelpop? Want die dag van Fred Again was instant uitverkocht.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
170
79
Fred Again op Pinkpop? Ik denk dat je festivals door elkaar slaat.

Of bedoel je Pukkelpop? Want die dag van Fred Again was instant uitverkocht.
Niet letterlijk, maar type line up. Calvn nogwat enz. loopt voor geen meter. TW Classic enz. is geen pukkelpop. Daarom heb je pukkelpop. Voor alle DJ'd enz. en prima line up.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Niet letterlijk, maar type line up. Calvn nogwat enz. loopt voor geen meter. TW Classic enz. is geen pukkelpop. Daarom heb je pukkelpop. Voor alle DJ'd enz. en prima line up.
Oh maar had het over Rock Werchter. En daarvoor zitten we inderdaad in het verkeerde topic, sorry. Maar Fred Again is dus gewoon een volbloed headliner (laatste van de dag) voor festivals als RW en PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
170
79
Oh maar had het over Rock Werchter. En daarvoor zitten we inderdaad in het verkeerde topic, sorry. Maar Fred Again is dus gewoon een volbloed headliner (laatste van de dag) voor festivals als RW en PP.
Bkijkbaar denken de boekers voor PP of RW er anders over.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Bkijkbaar denken de boekers voor PP of RW er anders over.
Tourt dit jaar in augustus. Volgende keer dat hij rond die periode tourt, is het prijs.

En die Barn was duidelijk een misrekening, is tussen boeking en show nog veel groter geworden. Iets wat de RW organisatie zelf min of meer gecommuniceerd heeft.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
170
79
Tourt dit jaar in augustus. Volgende keer dat hij rond die periode tourt, is het prijs.

En die Barn was duidelijk een misrekening, is tussen boeking en show nog veel groter geworden. Iets wat de RW organisatie zelf min of meer gecommuniceerd heeft.
Ik denk dat volgend jaar gaat niemand het meer of Fred again gaan hebben. Zal weer een nieuwe DJ zijn die flavour of the year/month zal zijn. Dat maakt het lastig voor de grote Festivals, ze willen nu namen vastleggen. Niet in april 2025 als er opeens een DJ populair is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
Ik denk dat volgend jaar gaat niemand het meer of Fred again gaan hebben. Zal weer een nieuwe DJ zijn die flavour of the year/month zal zijn. Dat maakt het lastig voor de grote Festivals, ze willen nu namen vastleggen. Niet in april 2025 als er opeens een DJ populair is.
Ik zou willen dat ik zo naïef/bleu als jou kon zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken