Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Hm niet erg onder de indruk. Zulu, Spoil Engine en Kerry King zou ik willen meepakken. De rest onbekend of niet erg boeiend
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
314
Spoil Engine zit al 2 jaar zonder vocaliste, dat betekent dus dat ze iemand nieuw gevonden hebben, of dat Iris terugkeert, zeer benieuwd.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.542
4.440
En Fleddy!!!!!
Toch weer een aantal leuke namen.
Maar Glen Hughes die Deep Purple speelt?
Dus Deep Purple, Made in Purple en Glen?
Beetje bijzonder dat!
Ik moet wel zeggen dat glen hughes in 2019 wel nog de hoge noten op indrukwekkende wijze haalde. Inderdaad apart
Verder niet echt onder de indruk van deze drop. Zeker omdat het leek dat er nog veel meer namen moesten bijkomen dan dit
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Graspop heeft echt wel iets met Deep Purple dit jaar😳Ook nog Glenn Hughes. En dan die cover band die het op hun website aankondigt. Die zullen wel nog worden bekend gemaakt met het tijdschema


Vooral blij met Kerry King, Glenn Hughes, Cavalera, Frog Leap. Ook Fleddy wel vet , dit jaar mainstage hebben ze zelf al laten weten. En benieuwd naar John Coffey. Spoil Engine lang geleden. Hebben die nu intussen nieuwe zanger? Wel benieuwd. En Zulu moet ik eens inluisteren
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.625
7.351
En Fleddy!!!!!
Toch weer een aantal leuke namen.
Maar Glen Hughes die Deep Purple speelt?
Dus Deep Purple, Made in Purple en Glen?
Beetje bijzonder dat!

Bedenk wel dat Glenn Hughes veelal andere nummers speelt dan Deep Purple, namelijk nummers van de albums met hem en Coverdale. Burn etc
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken