Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Dat is mijns inziens dan ook helemaal terecht als je als festival dat draait om pop- en rockmuziek iemand die goed is met een knop op een platenspeler een headlinerplek toebedeelt. Terwijl je festival ook plaats heeft geboden aan Radiohead, Metallica, Coldplay, Rage Against The Machine, Foo Fighters, The Cure, Linkin Park, Bruce Springsteen, Fleetwood Mac etc. in het verleden.
Er waren schijnbaar niet zoveel alternatieven.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Ook niet vanaf de Winselerhof (andere kant van de berg)? Kan me niet voorstellen dat ze dat afsluiten. Daarnaast moet Snow World bereikbaar blijven, dus je moet altijd de berg op kunnen. Trappen zullen wel afgesloten zijn.
Lijkt mij dat dat ook afgezet wordt. In Landgraaf wordt heel veel afgezet in omliggende wijken, maar er wordt wel rekening gehouden dat hulpdiensten erdoor moeten weet ik nog uit de tijd dat ik daar in de buurt woonde. Het zal mij niks verbazen als ze ook vanuit Winselerhof alles afzetten. Of in ieder geval het pad dat naar de Wilhelminaberg gaat het laatste stuk. Heb vorig jaar en het jaar daarvoor ook echt niemand op de Wilhelminaberg gezien
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Lijkt mij dat dat ook afgezet wordt. In Landgraaf wordt heel veel afgezet in omliggende wijken, maar er wordt wel rekening gehouden dat hulpdiensten erdoor moeten weet ik nog uit de tijd dat ik daar in de buurt woonde. Het zal mij niks verbazen als ze ook vanuit Winselerhof alles afzetten. Of in ieder geval het pad dat naar de Wilhelminaberg gaat het laatste stuk. Heb vorig jaar en het jaar daarvoor ook echt niemand op de Wilhelminaberg gezien
Diep en diep triest...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Within Temptation naast Ziggo ook naar 013 Tilburg en SPOT Groningen (in september, voor de stadion tour)

Zouden ze toch nog 1 show bij voegen in juni? šŸ™
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Bombay Bicycle Club naar DTRH, dus geen Pinkpop šŸ˜„. Daar had ik echt op gehoopt.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
700
919
Wanneer krijgen we nog eens de rest van de namen? Nu Rock Werchter rond is, mag Pinkpop snel volgen van mij!
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Is er zo'n groot verschil tussen Belgiƫ en Nederland qua populariteit van Nothing But Thieves? Op RW staan ze 4de op de affiche (dag van Dua Lipa) terwijl ze op Pinkpop 2de staan en volgens sommige forumleden eigenlijk wel headliner zouden moeten zijn op Pinkpop. In Belgiƫ worden ze toch een stuk lager ingeschat dan? Of zie ik dit verkeerd?
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
700
919
Naar mijn gevoel (als Belg) is Nothing But Thieves 3e laatste plaats waard op een Main. Je kan ze in principe opschuiven naar voorlaatste (zoals Pinkpop doet), maar dat zou (nog) niet Plan A mogen zijn. Ik vergelijk ze qua populariteit doorgaans met Fontaines DC, waarbij Fontaines niche blijft/is gebleven en NBT voor de commerciƫle weg heeft gekozen (waar zeker niks mis mee is)
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Is er zo'n groot verschil tussen Belgiƫ en Nederland qua populariteit van Nothing But Thieves? Op RW staan ze 4de op de affiche (dag van Dua Lipa) terwijl ze op Pinkpop 2de staan en volgens sommige forumleden eigenlijk wel headliner zouden moeten zijn op Pinkpop. In Belgiƫ worden ze toch een stuk lager ingeschat dan? Of zie ik dit verkeerd?

Belgie kan ik moelijk inschatten, maar ze verkochen zonder enige moete 2x de ziggo uit, en dat is naar ik hoor heel goed ontvangen.

Ik zou zelf zeggen: Als Maneskin headliner is, is nothing but thieves dat zeker ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
59
55
Naar mijn gevoel (als Belg) is Nothing But Thieves 3e laatste plaats waard op een Main. Je kan ze in principe opschuiven naar voorlaatste (zoals Pinkpop doet), maar dat zou (nog) niet Plan A mogen zijn. Ik vergelijk ze qua populariteit doorgaans met Fontaines DC, waarbij Fontaines niche blijft/is gebleven en NBT voor de commerciƫle weg heeft gekozen (waar zeker niks mis mee is)
Niet dat ze per se headliner of hoog geprogameerd moeten worden, maar meer gezien wat er nu geprogameerd staat op PP had NBT wmb wel headliner mogen zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Dat is imo ook een grotere naam dan NBT al was het wel tof geweest als ze die de headlinespot hadden gegeven.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Dat ligt maar net aan de setting. In een club op Ibiza of tijdens ADE wel. Maar op een major festivalweide lijkt NBT me toch echt de grotere naam...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Within Temptation naast Ziggo ook naar 013 Tilburg en SPOT Groningen (in september, voor de stadion tour)

Zouden ze toch nog 1 show bij voegen in juni? šŸ™
Ik zat eigenlijk aan Appelpop te denken.
Die zullen binnenkort ook wel met de eerste namen komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken