Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Jij wil gewoon nog meer rappers. Raplands? ;)


Er zijn letterlijk duizenden dj's. Kan er een een keer wat anders komen dan weer Job Jobse?
Heb t gevoel dat er steeds uit een hele kleine tech-house / techno vijver wordt gevist.
Nee hoor... Stormzy is niet eens mijn ding. Maar kwa relevantie, en status wel 100x beter dan Goldband. 21 Savages is ook gewoon een relevante act. Ik kan dat prima los zien van mijn persoonlijke smaak. Want dan had je eerder een Indielands gehad hoor (maar wel met Guilty Pleasure stage).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik vind Goldband nog niet eens zo gek hoor. Natuurlijk, het is enorm cheesy en makkelijk scoren maar daardoor is wel gewoon genoeg budget voor een goede undercard. En dat is gebleken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ik vind Goldband nog niet eens zo gek hoor. Natuurlijk, het is enorm cheesy en makkelijk scoren maar daardoor is wel gewoon genoeg budget voor een goede undercard. En dat is gebleken.
Las ik niet ergens dat LL voor Goldband gewoon diep in de buidel moest tasten om ze exclusief te boeken? Want dan gaat dit niet op.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
469
Jij wil gewoon nog meer rappers. Raplands? ;)


Er zijn letterlijk duizenden dj's. Kan er een een keer wat anders komen dan weer Job Jobse?
Heb t gevoel dat er steeds uit een hele kleine tech-house / techno vijver wordt gevist.
Beetje meer hiphop mag wel met t wegvallen van woohah/rolling loud in NL
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Las ik niet ergens dat LL voor Goldband gewoon diep in de buidel moest tasten om ze exclusief te boeken? Want dan gaat dit niet op.
Ik geloof bijna niet dat een NL act duurder is dan een internationale headliner. Denk oprecht dat The Smile en misschien zelfs Jorja Smith duurder zijn dan Goldband.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Ik geloof bijna niet dat een NL act duurder is dan een internationale headliner. Denk oprecht dat The Smile en misschien zelfs Jorja Smith duurder zijn dan Goldband.

Volgens mij had commandant bril in de Lowcast gezegd dat dat ze diep in de buidel hebben getast voor Goldband, en "dat het door de exclusiviteit vergelijkbaar was met een andere grote act." Maar zou dan weer opnieuw moeten luisteren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ik geloof bijna niet dat een NL act duurder is dan een internationale headliner. Denk oprecht dat The Smile en misschien zelfs Jorja Smith duurder zijn dan Goldband.
Ja dat zou ook mijn eerste gedachte. Maar ik hoorde ook wat Davedadude zei, vandaar.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Tja, wie gaat daar momenteel z'n vingers aan branden? Ik zie niet in hoe ze een hiphopfestival van het formaat Woo Hah winstgevend kunnen maken op het moment.
Misschien meer focus op middelgrote namen i.p.v. grote klappers, die bizar prijzig zijn.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Misschien meer focus op middelgrote namen i.p.v. grote klappers, die bizar prijzig zijn.
Ik denk dat het overgrote deel van het overwegend jonge woo-hah publiek juist voor die grote namen kwam. Tegelijkertijd is dit wel de enige werkbare optie ja.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Goldband geen headliner dus op PKP (derdelaatste op de mainstage). Headliners zijn Charlotte De Witte en daarvoor Sam Smith.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Goldband geen headliner dus op PKP (derdelaatste op de mainstage). Headliners zijn Charlotte De Witte en daarvoor Sam Smith.
Het zou wat zijn als die opeens ook Pukkelpop al mogen headlinen. Let op, ik snap het ergens nog. Goedkoop, men wil het zien en waarschijnlijk is de media nog positief ook. Echter, voor €300+ euro per kaart gaat het me toch net iets te ver om dat als "headliner" neer te zetten. Zet dan in op een breder programma met veel namen in de grootte van The Smile, Inhaler, Soulwax (AFAS namen) en laat eens iemand headlinen die dat wel zou kunnen qua show maar niet per se qua status.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Volgens mij had commandant bril in de Lowcast gezegd dat dat ze diep in de buidel hebben getast voor Goldband, en "dat het door de exclusiviteit vergelijkbaar was met een andere grote act." Maar zou dan weer opnieuw moeten luisteren.
Welke exclusiviteit? Ze staan op Sziget en Pukkelpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken