Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er zijn letterlijk duizenden dj's. Kan er een een keer wat anders komen dan weer Job Jobse?
Heb t gevoel dat er steeds uit een hele kleine tech-house / techno vijver wordt gevist.
Nee hoor... Stormzy is niet eens mijn ding. Maar kwa relevantie, en status wel 100x beter dan Goldband. 21 Savages is ook gewoon een relevante act. Ik kan dat prima los zien van mijn persoonlijke smaak. Want dan had je eerder een Indielands gehad hoor (maar wel met Guilty Pleasure stage).
Ik vind Goldband nog niet eens zo gek hoor. Natuurlijk, het is enorm cheesy en makkelijk scoren maar daardoor is wel gewoon genoeg budget voor een goede undercard. En dat is gebleken.
Ik vind Goldband nog niet eens zo gek hoor. Natuurlijk, het is enorm cheesy en makkelijk scoren maar daardoor is wel gewoon genoeg budget voor een goede undercard. En dat is gebleken.
Er zijn letterlijk duizenden dj's. Kan er een een keer wat anders komen dan weer Job Jobse?
Heb t gevoel dat er steeds uit een hele kleine tech-house / techno vijver wordt gevist.
Ik geloof bijna niet dat een NL act duurder is dan een internationale headliner. Denk oprecht dat The Smile en misschien zelfs Jorja Smith duurder zijn dan Goldband.
Ik geloof bijna niet dat een NL act duurder is dan een internationale headliner. Denk oprecht dat The Smile en misschien zelfs Jorja Smith duurder zijn dan Goldband.
Volgens mij had commandant bril in de Lowcast gezegd dat dat ze diep in de buidel hebben getast voor Goldband, en "dat het door de exclusiviteit vergelijkbaar was met een andere grote act." Maar zou dan weer opnieuw moeten luisteren.
Tja, wie gaat daar momenteel z'n vingers aan branden? Ik zie niet in hoe ze een hiphopfestival van het formaat Woo Hah winstgevend kunnen maken op het moment.
Tja, wie gaat daar momenteel z'n vingers aan branden? Ik zie niet in hoe ze een hiphopfestival van het formaat Woo Hah winstgevend kunnen maken op het moment.
Ik denk dat het overgrote deel van het overwegend jonge woo-hah publiek juist voor die grote namen kwam. Tegelijkertijd is dit wel de enige werkbare optie ja.
Het zou wat zijn als die opeens ook Pukkelpop al mogen headlinen. Let op, ik snap het ergens nog. Goedkoop, men wil het zien en waarschijnlijk is de media nog positief ook. Echter, voor €300+ euro per kaart gaat het me toch net iets te ver om dat als "headliner" neer te zetten. Zet dan in op een breder programma met veel namen in de grootte van The Smile, Inhaler, Soulwax (AFAS namen) en laat eens iemand headlinen die dat wel zou kunnen qua show maar niet per se qua status.
Volgens mij had commandant bril in de Lowcast gezegd dat dat ze diep in de buidel hebben getast voor Goldband, en "dat het door de exclusiviteit vergelijkbaar was met een andere grote act." Maar zou dan weer opnieuw moeten luisteren.