Paaspop 2024

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
tja wij stonden ook voor rode kruizen bij frans bouwer.
volledig onze eigens schuld , gewoon veel te laat.

weer een paar leuke namen erbij

vooral veel leuke coverbands

AC IN DC • Amenra • Ammar • Bizkit Park • Django Wagner • Doe Maar Tribute Winnetoe • High Vis • IMITALLICA • MTV UNPLUGGED • Pablo Honey • Queen in Concert • Romy Janssen • Slash & Rozes • Starman - David Bowie Tribute • Wende

nu al benieuwd met hoeveel mensen ik naar amenra sta te kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Wel leuk al die nieuwe namen hoor, maar ik zie Danny Panadero er nog steeds niet tussen staan :unsure:
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Poeh goeie vraag. Was vooral bij die silver warehouse. Optreden van fransje bouwer was ook onmogelijk om binnen te komen. Ik weet het niet precies meer maar het is me wel bij gebleven dat ik echt vaak voor een rood kruis gestaan heb.
O ja, die Warehouse heb ik dan ook vakkundig links laten liggen. Phoenix en dergelijke gingen steeds primadeluxe!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Tinus101

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Huu, dat heb ik precies nul keer gehad vorig jaar. Bij welke optredens? Druk was het overigens wel ja, en zo vol gebouwd dat je nergens kunt zitten. Maar goed, dat is nu eenmaal Vegas. Veel zin in weer!
Vond ik vorig jaar ook wel meevallen. Alleen bij de Silver Warehouse was dit duidelijk wel zo. Maar dat is niet de tent waar ik over het algemeen te vinden ben, dus heb daar eigenlijk geen last van gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Tinus101

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
tja wij stonden ook voor rode kruizen bij frans bouwer.
volledig onze eigens schuld , gewoon veel te laat.

weer een paar leuke namen erbij

vooral veel leuke coverbands

AC IN DC • Amenra • Ammar • Bizkit Park • Django Wagner • Doe Maar Tribute Winnetoe • High Vis • IMITALLICA • MTV UNPLUGGED • Pablo Honey • Queen in Concert • Romy Janssen • Slash & Rozes • Starman - David Bowie Tribute • Wende

nu al benieuwd met hoeveel mensen ik naar amenra sta te kijken
Personal Trainer ook tof, Reytons en de Hackensaw Boys kan ik me vaag herinneren van LL... Heideroosjes natuurlijk, en ik ben verliefd op Wende (wie niet).
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik vind Amenra echt een bizar vreemde boeking voor Paaspop. Echt een intense band die de volle aandacht verdiend. Het is ook zo'n specifieke band. Ik denk dat toevallige passanten niet lang blijven hangen. Deze band verdient beter. In Paradiso laatst waren ze weer geweldig. Maar daar kijken dan ook 100% liefhebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bob105

Support act
18 jun 2021
803
990
Ik vind Amenra echt een bizar vreemde boeking voor Paaspop. Echt een intense band die de volle aandacht verdiend. Het is ook zo'n specifieke band. Ik denk dat toevallige passanten niet lang blijven hangen. Deze band verdient beter. In Paradiso laatst waren ze weer geweldig. Maar daar kijken dan ook 100% liefhebbers.
Dat is volgens mij juist de kracht van Paaspop (de laatste jaren). Voor zowel de feestganger als de muziekliefhebber kan er een spoorboekje gemaakt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wij hebben helaas alleen maar vrijdag kaarten weten te bemachtigen. De druk is dus nog groter om de dingen te zien die ik wil zien 😅
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik vind het zelf heel jammer dat dit het eerste jaar sinds 2015 is dat ik geen tickets heb weten te bemachtigen! Eerste lading namen werd ik op 3 namen na niet heel warm van. Maar nu o.a. Amenra erbij is gekomen baal ik wel.
Nu heb ik een paar andere plannen gemaakt, maar heb nu helaas ook geen excuus meer om geen pasen te vieren met de familie, dus daar valt nu niet aan te ontkomen.

Hoop er volgend jaar weer bij te zijn, gezien het toch wel een heerlijke opener blijft voor het festival seizoen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Dat is volgens mij juist de kracht van Paaspop (de laatste jaren). Voor zowel de feestganger als de muziekliefhebber kan er een spoorboekje gemaakt worden.
Ja dat snap ik maar Amenra komt alleen echt goed binnen bij een stil en dedicated publiek. Zelfs op Graspop is dat geen garantie omdat er dan veel mensen zijn die het fenomeen eens willen aanschouwen. Laat staan op Paaspop..
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
803
990
Ja dat snap ik maar Amenra komt alleen echt goed binnen bij een stil en dedicated publiek. Zelfs op Graspop is dat geen garantie omdat er dan veel mensen zijn die het fenomeen eens willen aanschouwen. Laat staan op Paaspop..

Klinkt alsof ik ook eens Amenra moet uitproberen dan :). Klinkt veelbelovend
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Jammer voor je dat het dan op Paaspop gaat zijn, twijfel of het daar goed tot zijn recht komt. Maar geweldige live band.
Ja het jammere is dat de tickets allemaal direct weg waren, waardoor de mensen die oprecht voor Amenra daar hadden willen gaan waarschijnlijk mis hebben gelopen.
Veel van zo'n bands komen niet tot zijn recht op Paaspop, of worden zo slecht ingepland dat de tent te leeg was.
Voorbeeld hiervan was Exodus tijdens the Prodigy. Half lege tent voor Exodus hierdoor. Was heel jammer om te zien toen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Jammer voor je dat het dan op Paaspop gaat zijn, twijfel of het daar goed tot zijn recht komt. Maar geweldige live band.
Ze spelen op the Jack Daniels stage,denk ik wel het podium waar ze het meest tot hun recht gaan komen.Weinig Dutch disease en meestal niet opgekropt druk.

Voor de Heideroosjes is de Jack wel aan de kleine kant.

Met O.a. August burns red nog, een plek waar ik op Paaspop het meest te vinden zal zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Ik vind het zelf heel jammer dat dit het eerste jaar sinds 2015 is dat ik geen tickets heb weten te bemachtigen! Eerste lading namen werd ik op 3 namen na niet heel warm van. Maar nu o.a. Amenra erbij is gekomen baal ik wel.
Nu heb ik een paar andere plannen gemaakt, maar heb nu helaas ook geen excuus meer om geen pasen te vieren met de familie, dus daar valt nu niet aan te ontkomen.

Hoop er volgend jaar weer bij te zijn, gezien het toch wel een heerlijke opener blijft voor het festival seizoen!
Weet niet of je mensen kent met een Sligropas? Want daar kun je nog sparen voor Paaspoptickets.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Ze spelen op the Jack Daniels stage,denk ik wel het podium waar ze het meest tot hun recht gaan komen.Weinig Dutch disease en meestal niet opgekropt druk.

Voor de Heideroosjes is de Jack wel aan de kleine kant.

Met O.a. August burns red nog, een plek waar ik op Paaspop het meest te vinden zal zijn.
Verwacht dat de Heideroosjes tegelijk met Tiesto spelen en dan zal het daar wel meevallen met de drukte
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
pfff heb alle acts eens beluisterd.
maar in sommige tenten komt echt enkel verschrikkelijke muziek, warehouse en roxy
in sommige komt amper wat leuks, apollo en phoenix.
enige tenten die echt de moeite waard zijn, zijn de theatertent, jack daniels en de thunderbolt

echt bizar hoeveel hiphop, urban, hardstyle(en dan echt teringhard) er komt
de jeugd zal t wel leuk vinden.

ik ga me wel vermaken, komt genoeg leuks:
vrijdag: Amenra, Prins s en de geit, die antwoord, high vis, pene corrida
zaterdag: editors, personal trainer, rene van meurs, doe maar tribute, bizkit park, yin yin
zondag: tiesto, anneke van giersbergen, green lung, marco schuitmaker, jan smit. christel de laat,

iemand nog tips?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • AIVD