Down The Rabbit Hole 2024

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
26
14
Met de line up van Werchter in het achterhoofd hoop ik nog op Black Pumas, Meute, The Streets, Marc Rebillet en J. Bernardt.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Lowlands komt volgende week met namen, net als de tweede lichting voor Best Kept. Hopelijk volgt DTRH erna. Kunnen volgende week dus sowieso flink wat opties wegstrepen.

Ik hoop zelf dat Air op DTRH hun album Safari Moon gaat spelen. Zie dat ze nu op een aantal festivals opduiken. 🙌
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Lowlands komt volgende week met namen, net als de tweede lichting voor Best Kept. Hopelijk volgt DTRH erna. Kunnen volgende week dus sowieso flink wat opties wegstrepen.

Ik hoop zelf dat Air op DTRH hun album Safari Moon gaat spelen. Zie dat ze nu op een aantal festivals opduiken. 🙌
AIR op DTRH zou echt een heel mooie zijn 😍
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Geert en El Plopsma

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Wilden toch niet meer touren?
Heb ze al een paar keer gemist maar wil ze al lang eens zien. Weet niet of zij sowieso niet meer wilde touren maar voor deze zomer zijn er voor zo ik weet nog geen plannen.

Van die Rock Werchter namen zou ik Stone en High Vis wel echt top vinden. En Marc Rebillet zou natuurlijk ook goed uitpakken.

Meute kan inderdaad wel met potlood genoteerd.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Wilden toch niet meer touren?
Nee, niet perse. In OOR stond (ergens in september) dat ze na hun tour van dat jaar een kleine break zouden nemen, ook in verband met de komst van het nieuwe album. Die zit eraan te komen, dus hopelijk gaan ze het podium weer op. Al weet je het met die ietwat recalcitrante gasten natuurlijk nooit. 😉
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Nee, niet perse. In OOR stond (ergens in september) dat ze na hun tour van dat jaar een kleine break zouden nemen, ook in verband met de komst van het nieuwe album. Die zit eraan te komen, dus hopelijk gaan ze het podium weer op. Al weet je het met die ietwat recalcitrante gasten natuurlijk nooit. 😉
Dacht dat 1 van de 2 groepsleden eens had gezegd dat we voorlopig niet meer op een uitgebreide tour moeten rekenen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Dacht dat 1 van de 2 groepsleden eens had gezegd dat we voorlopig niet meer op een uitgebreide tour moeten rekenen.
Was iets in de trant van dat ze zich niet meer geforceerd willen voelen om bij elke release automatisch een grote tour te boeken. Ze willen het meer 'on their own terms' doen. Shows in Europa zullen volgens mij ooit wel weer eens gebeuren, maar kan me voorstellen dat dat dan inderdaad vrij beperkt zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma en jimmywe

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Was iets in de trant van dat ze zich niet meer geforceerd willen voelen om bij elke release automatisch een grote tour te boeken. Ze willen het meer 'on their own terms' doen. Shows in Europa zullen volgens mij ooit wel weer eens gebeuren, maar kan me voorstellen dat dat dan inderdaad vrij beperkt zal zijn.
Klopt. Beetje onorthodox, maar dat siert hun wel.

Off topic, nieuwe album van The Smile is erg goed.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Vooralsnog geen Janelle Monae op NSJ...

Ik houd een sprankeltje hoop voor een afsluitende show in de Teddy dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Satchmo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken