Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Dan zijn er toch andere festivals die beter aansluiten bij uw wensen😅
Dat zou kunnen, maar is voor mij geen optie. Werchter is voor mij zoveel meer dan enkel de Artiesten. Ongelovelijk veel vriendschappen opgebouwd, zowel op de camping als op de Weide. Het is voor mij ondertussen meer Bedevaart dan Festival :ROFLMAO: Sinds 5 jaar gaat mijn dochter ook. Op mijn advies wel met haar eigen vrienden, want zij beleven het festival toch anders dan dat ik dat met mijn vaste vriendenploegje doe. Ben op Graspop geweest en heel lang geleden paar keer Pinkpop ..... Doet het hem niet voor mij .... Werchter of niks dus :cool:

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Er zijn altijd enkele grote artiesten van Coachella Zuid-Amerika bv Brazil die later de oversteek maken naar RW.
Na het succes van the xx zijn er nu geruchten over een comeback van Radiohead of Daft Punk. Dua Lipa krijgt de beste kansen toegedicht maar er zijn
nog andere grote namen die vermeld worden.

Er zijn altijd enkele grote artiesten van Coachella Zuid-Amerika bv Brazil die later de oversteek maken naar RW.
Na het succes van the xx zijn er nu geruchten over een comeback van Radiohead of Daft Punk. Dua Lipa krijgt de beste kansen toegedicht maar er zijn
daar is de obligatoire Daft punk hoop weer

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026

Een online betting blogje met wat gebrabbel om betting odds te onderbouwen. Geen odds voor Werchter, maar voor Coachella (amper relevant qua grote namen voor Werchter) in april volgend jaar, 9 maanden van te voren. 😂

Hoe stuit je überhaupt op dat soort onrelevante onzin, Bob. 😁

Laatst bewerkt:
Een online betting blogje met wat gebrabbel om betting odds te onderbouwen. Geen odds voor Werchter, maar voor Coachella (amper relevant qua grote namen voor Werchter) in april volgend jaar, 9 maanden van te voren. 😂

Hoe stuit je überhaupt op dat soort onrelevante onzin, Bob. 😁
Van vorige editie van Coachella Brazil kwamen toch the XX (comeback), Teddy Swims, FKA Twigs en David Byrne langs bij RW.

Van vorige editie van Coachella Brazil kwamen toch the XX (comeback), Teddy Swims, FKA Twigs en David Byrne langs bij RW.
Volgens mij is er geen Coachella in Brazilië? Wel een Lollapalooza maar die deelde afgelopen jaar niks met Werchter. In ieder geval, niet onaardig bedoeld maar het is irrelevante onzin-spam.

• Leuk
Waarderingen: LanderV en Timmetje

Users who are viewing this thread

• JP5