Sport algemeen

Ik zou dan persoonlijk Timber Rechts centraal, Virgil ernaast en VdVen links doen maar verwacht dat Timber niet zal starten doordat hij net terugkomt van een blessure. Nu zal Van Hecke wel spelen of Hato linksback en VdVen centraal.
VDV speelt altijd linksback onder Koeman voor mij gevoel.
Timber op rechtsback lijkt mij wel wat, bij Arsenal doet hij het daar goed. Maarja Dumfries is altijd belangrijk voor NL-11tal.

Met een 532/352 had ik nog wel enige hoop en er zin in.
Roefs; Dumf, Timber, Van Dijk, Hato, VD Ven; Frenkie, Gravenberch, Reijnders; Malen, Gakpo

Met 433 én Depay én Weghorst moet er nog een hoop gebeuren om het vuurtje echt aan te wakkeren hier 😅

Wie zijn eigenlijk de grote favorieten voor het WK?
Ik krijg hier op het werk het mailtje binnen om mee te doen met de pronostiek maar ik heb momenteel geen idee van de sterktes en de zwaktes van de ploegen. Ondanks ik zelf wel wat in het wereldje zit.

Ik krijg hier op het werk het mailtje binnen om mee te doen met de pronostiek maar ik heb momenteel geen idee van de sterktes en de zwaktes van de ploegen. Ondanks ik zelf wel wat in het wereldje zit.
Frankrijk, Spanje, Engeland, Duitsland en Brazilië.

Ik verwacht dat fysieke sterke teams met veel uithoudingsvermogen voordeel hebben gezien het klimaat in de speelsteden. Grote favorieten zou ik je niet kunnen aanwijzen. Een stuk of 8 teams kunnen echt de titel pakken. Het ligt dicht bij elkaar. Er is geen '74 Nederland of '10 Spanje.

Ik denk dat de top favorieten zijn: Argentinië, Frankrijk, Spanje en ja veel mensen vinden het vloeken in de kerk, maar ook Engeland kan gewoon ver komen in dit toernooi. Een categorie eronder is denk ik: Brazilië, Duitsland, Portugal en dan twijfel ik ok om Nederland en België in dit rijtje te plaatsen, maar misschien is dat ook nog een categorie lager.

Persoonlijk ben ik er zeker van, niemand is blij om Nederland te treffen. Maar Nederland kan het ook gewoon tegen iedereen moeilijk krijgen. Ik denk dat Japan bijvoorbeeld al een heel lastige kluif gaat worden.

Ik zou all-in gaan op Italië

• Cool
Waarderingen: musicislife
Ik heb er wel vertrouwen in. Alleen bang voor weer een of andere teen als ditmaal Frenkie de Jong een Malen één op één stuurt.

Ik zag een Engelse journalist een vergelijkbare opmerking maken over dat wij de belangrijkste dark Horse zijn totdat er een teen in der weg zit. Werd nog steeds chagrijnig.....

Voor mij. Favorieten; Frankrijk, Spanje, Argentinie, Duitsland.

Daaronder Engeland, Brazilie

Daaronder Portugal

En de rest is kansloos

Voor mij is Portugal toch de grootste kanshebber na Frankrijk, alleen jammer dat ze daar Martinez als trainer hebben en daardoor ook moeten omgaan met dood gewicht Ronaldo.

Zou op zich wel ironisch zijn indien er na een hele generatie Belgen ook een hele generatie Portugezen zich kan afvragen wat er mogelijk was geweest met een betere trainer en het over dezelfde kerel gaat.

Wel lachen, die Safonov ging echt niets pakken, Arsenal moest gewoon binnen het kader schieten, maar ze vonden het belangrijker om uit te pakken met idiote aanloopjes. Verder terechte winnaar.

Wel lachen, die Safonov ging echt niets pakken, Arsenal moest gewoon binnen het kader schieten, maar ze vonden het belangrijker om uit te pakken met idiote aanloopjes. Verder terechte winnaar.
Nou exact. Ik zeg tegen mijn zoon: verdomme als je een penalty moet nemen, doe dat dan gewoon. In plaats van die rare loopjes

Je zag het bij de aanloop al vaak fout gaan. Hoe meer hupjes en pasjes, hoe meer kans dat de speler mist

Users who are viewing this thread