Graspop Metal Meeting 2026

Ik moet zeggen, dit hete weer voelt ook alsof we al op Graspop zijn. Kunnen we alvast even oefenen😂
Afgelopen week vrijkaartjes gewonnen voor blues peer, dus dit weekend is het festivalseizoen begonnen voor mij!
Heerlijke opwarmer voor graspop en voor de kampeerders een zalige camping waar nog alles is toegestaan.
Yes, ik vertrek nu ook richting Valkenburg voor een dagje Rock On Top.
Stelt muzikaal allemaal niet veel voor, maar wel gezellig met wat vrienden lekker biertje drinken in het zonnetje. :cool:🤘🍻
Over en sluiten voor vandaag dus.. ;)

• Leuk
Waarderingen: Piebe71, saurus en Dwarf
Ah, da's fijn om te horen, ik snapte het al niet. Ik ga weer snel m'n hoek in om verder te gaan zitten schuimbekken over alle clashes die ik ga tegenkomen😉
Wat @Koekdoos zegt dus. ;)
Het is telkens dezelfde link, maar ik pas de template steeds aan met nieuwe bands en 'verberg' de andere, anders wordt het totale chaos.. 😅

Aan het eind zet ik wellicht alle bands terug en kan iedereen verder nog voor zichzelf een complete tier list voor het hele weekend of per dag of per podium of wat dan ook maken.

Your wish is my command ;)
Trouwens wel een beetje vreemd dat ik de donderdag alleen op Mantah zou hebben gestemd, ik weet ook zeker dat ik die geen 8 gegeven heb.
Ben je daar niet toevallig een kolommetje opgeschoven naar links?

Donderdag South stage:

Offspring 9
Within Temtation 2
A day to remember 2
Accept 3
Danko Jones 4
Ego Kill Tallent 1

Donderdag North Stage:

Limp Bizkit 5
Megadeth 8
Tom Morello 3
Wind Rose 7
Static-X 3
Mantah 3

Donderdag Marquee:

Anthrax 10
Cult of luna 9
Septicflesh 10
Wolves in the throne room 9
Gatekeeper 10
Snot 9
Dying Wish 5
Distant 10

Donderdag Jupiler stage:

The Dillinger escape plan 3
Pennywise 8
John Coffey 9
Grade2 3
Thrown 9
Slay Squad 1
Blackgold 1

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en MandyRose
Het gaat hem niet om die 666 pagina’s. Hij vond het gewoon grappig. Prima. Relax mensen.

Dan kan het ook grappig zijn in het Hardrock topic ;)
Lars heeft de schijn toch wel wat tegen als het gaat om die 666 pagina's, just saying :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Een van de beste podia van het weekend! 3 absolute musts met Avatar om graag te zien. Orden Ogan al eens gezien en vond ik niet zo heel speciaal, maar prima vermaak. Primal Fear nog niet echt geluisterd, maar zou wel moeten passen voor mij, Ralf Scheepers was bij Avantasia in ieder geval wel cool!

1779546868636.png

Dan kan het ook grappig zijn in het Hardrock topic ;)
Lars heeft de schijn toch wel wat tegen als het gaat om die 666 pagina's, just saying :LOL:

Die verwaring snapk nogwel maar die 666 was in feite dan ook gwn een 1e stap om graag het pagina record te willen verbreken, maar das al lang buiten shot dus maakt me nie veel meer 😄

Voor de rest zitk enkel hier tenzij het hier gans doodvalt en ik heb geen ambitites om bij elke toevallige ingeving een topic te gaan zoeken waar dat zogezegd in past.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: @3*#, Koekdoos en Dwarf
Die verwaring snapk nogwel maar die 666 was in feite dan ook gwn een 1e stap om graag het pagina record te willen verbreken, maar das al lang buiten shot dus maakt me nie veel meer 😄

Voor de rest zitk enkel hier tenzij het hier gans doodvalt en ik heb geen ambitites om bij elke toevallige ingeving een topic te gaan zoeken waar dat zogezegd in past.

Het Hardrock & Metal topic is dan echt nog wel een goede toevoeging. Daar zijn de afgelopen drie jaar ook een goede 200 pagina's al vol geschreven met allerlei nieuwe releases van artiesten die op dat moment niet op Graspop staan bijvoorbeeld. En ook allerlei topics van specifieke grote metalbands zijn te vinden in de Algemene hardorkc & metal hub.

De verschillende Graspop-spellen van de afgelopen weken (Headliner Hurt/Heal en het nu op z'n eind lopende Marquee bracket spel) staan dan toevallig niet in die hub, maar ook dat zijn leuke topics om te volgen/mee te doen...

Ik kan je alleen maar adviseren om toch eens wat verder in het forum te duiken :)

Users who are viewing this thread