Graspop Metal Meeting 2026

Ik vind het echt leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast wordt voor Ankor! Op de hypedag hoorde ik deze band voor het eerst en het werd voor mij direct een absolute must see. Sindsdien luister ik bijna elke dag naar hun muziek, ik kan mezelf echt al wel groot fan noemen. Misschien is dit wel de band waar ik het meest naar uit kijk van de hele line-up. Ik ben heel benieuwd hoe druk het gaat worden in de de metal dome als ik dit zo lees. Heel veel zin in!

Ben ik even benieuwd wat voor band dan uit die zak van LN zou zijn voor jou. Zitten daar überhaupt wel black metal bands in eigenlijk?
Ik zou het ook bij god niet weten, bedoel daar meer een 13 in een dozijn band mee die ook totaal niet aansluit bij het weggevallen genre. Een Ancient zou daartegen echt een leuke boeking zijn!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ook een van m'n highest anticipated optredens! Jammer dat ze in de Metaldome spelen en niet op de Jupiler...
Al vaker metalcore bands heel goed zien werken in de metaldome de afgelopen jaren dus ik maak me er geen zorgen om.

Hier ook zin in Ankor, nu static-x is weggevallen heb ik het de laatste dagen ook wat meer geluisterd en begin er steeds meer zin in te krijgen

Ik vind het echt leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast wordt voor Ankor! Op de hypedag hoorde ik deze band voor het eerst en het werd voor mij direct een absolute must see. Sindsdien luister ik bijna elke dag naar hun muziek, ik kan mezelf echt al wel groot fan noemen. Misschien is dit wel de band waar ik het meest naar uit kijk van de hele line-up. Ik ben heel benieuwd hoe druk het gaat worden in de de metal dome als ik dit zo lees. Heel veel zin in!
Ja ik vind de collectieve liefde voor deze band ook echt heel tof om te zien! Het lijkt mij een ontzettend hardwerkende band, als ik zie hoe vaak ze touren en hoeveel muziek en videoclips ze tussendoor uitbrengen. Ze bestaan ook al sinds 2003, wat behoorlijk lang is natuurlijk. Al hebben ze door de jaren heen ook al flink wat personeelswisselingen gehad en is de huidige bezetting sinds 2022 bij elkaar. Maar met inmiddels 6 studioalbums achter hun naam, de jarenlange grind en de energie die ze er de laatste jaren al helemaal in lijken te steken zorgt al met al wel voor een heel grote gunfactor bij mij. Ik hou van dit soort selfmade bands, los van genres en of ik zelf echt fan ben van de muziek.

Weet iemand eigenlijk wanneer de parkeertickets in de verkoop gaan? Op de site staat een maand voor het festival, maar volgens mijn agenda lig ik een maand na vandaag nog uit te kateren...
Vorig jaar heb ik mijn parkingticket op 5 juni gekocht. Weet niet meer of dat de dag was dat ze online kwamen, maar mij kennende wss wel.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Dit forum is ook niet altijd representatief qua drukte. Heb hier wel vaker een lawine van enthousiasme zien passeren over een optreden, terwijl de tent in praktijk half leeg was.
Trigger Reaction GIF by MOODMAN

Maar klopt stiekem wel!

Users who are viewing this thread