Graspop Metal Meeting 2026

Om mezelf maar even te quoten uit het album topic:
Story of the Year - A.R.S.O.N., wat een heerlijke mix tussen punkrock en post hardcore, tussen opzwepend en rustiger, tussen cleane zang en screams. Helemaal mijn ding😍

Laat het aub één van die laatste namen zijn🙏

Iemand enig idee wanneer die laatste namen ongeveer aangekondigd worden normaliter?

Laatst bewerkt:
Zo over een maandje naar Hoofddorp de eerste headline tour van Lost Society met nieuwe cd uit over 2/3 weekies

Zin an

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Om mezelf maar even te quoten uit het album topic:

Laat het aub één van die laatste namen zijn🙏

Iemand enig idee wanneer die laatste namen ongeveer aangekondigd worden normaliter?
Al een paar keer gezien. Twee jaar geleden ergens in de vroege namiddag op Alcatraz in de Morgue waar geen hek staat voor het podium. De barman op het podium die gratis shotjes uitdeelt is één van de meest geniale instant sfeer elementen die ik de laatste jaren bij bands heb gezien 🤘

• Winning
Waarderingen: Pommer
Last few days I am listening to the TX2 debut album, which just came out. I can say it sounds very nice and fun! It shows potential in a way that I wouldn't be surprised if in the, not so far, future TX2 hits significantly higher spots in festivals.

FFO: Ice Nine Kills, Motionless In White, My Chemical Romance (The Black Parade), Falling In Reverse, but it has influences that go as far as Maneskin or even Muse.

wel jammer dat Shinedown zo lang weg blijft van de juni festivals, had ze graag op Graspop gezien
stonden ergens op een uitgelekte poster geloof ik toch? RaR ofso? zullen wel plannen geweest zijn om deze kant op te komen in juni.

wel jammer dat Shinedown zo lang weg blijft van de juni festivals, had ze graag op Graspop gezien
stonden ergens op een uitgelekte poster geloof ik toch? RaR ofso? zullen wel plannen geweest zijn om deze kant op te komen in juni.
Ja, vooral gezien ze vorig jaar wel op Download en Rock for People stonden, en verder gewoon nergens buiten Amerika...

Ja, vooral gezien ze vorig jaar wel op Download en Rock for People stonden, en verder gewoon nergens buiten Amerika...
het verhaal was geloof ik dat Download ze speciaal had ingevlogen omdat ze in paniek waren dat een band had gecanceld en ze op zoek waren naar een nieuwe sub

Weet even niet meer of het ging om FiR (omdat Ronnie het land niet in kon) of Bad Omens

Wat dacht je van Lamb of God… die hebben hun strippenkaart van augustus toch ook wel een keer vol zou je denken.

• Leuk
Waarderingen: madeira en chimaera
Wat dacht je van Lamb of God… die hebben hun strippenkaart van augustus toch ook wel een keer vol zou je denken.
Ik denk dat je LOG al op kan schrijven voor Graspop 2027, misschien zelfs wel als headliner afhankelijk van hoe het komende album ontvangen wordt.

wat een stilte hier, trouwens mensen ervaring met Cpunt (kleine zaal)
Afgelopen jaar Drowning pool daar gezien. Verrassend leuk zaaltje, ik verwachtte een geïmproviseerde concertlocatie, maar is wel een heel degelijke zaal voor shows. Het zit in hetzelfde pand als de bibliotheek, wat wel een grappige gewaarwording is. Goed te bereiken, er ligt een groot parkeerterrein voor de deur (wel betaald uiteraard). Daarnaast ook voldoende parkeergelegenheid in de buurt in de vorm van een grote ondergrondse parkeergarage onder het winkelcentrum op loopafstand. Ook de trein is loopbaar (20 minuutjes). Verder ook een prima bar aanbod met wat variatie aan bieren.

Users who are viewing this thread