Concertaankondigingen

We zouden kunnen concluderen dat het toch al bijna 20 jaar geleden is dat die familie nog relevant was.

Tbf grandson is hun voorprogramma voor een paar shows en die man staat al met eigen voorprogramma in de ab dus snap het wel...

NE-YO & AKON

Nights Like This Tour 2026

Op zondag 17 mei 2026 in AFAS Dome, Antwerpen

Mechelen, 27 januari 2026 - Wij willen graag tickets "Right Now (Na Na Na)", want binnenkort komen twee wereldsterren van formaat naar ons land! Op zondag 17 mei betreden NE-YO en AKON het podium van de AFAS Dome in Antwerpen. Twee muzieklegendes, met elk een indrukwekkend palmares, bundelen hun krachten voor een avond vol iconische hits en muziekgeschiedenis met hun 'Nights Like This Tour 2026'. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 30 januari om 10u via livenation.be.

Ongekend die Harry. Wat mij betreft maar 3 echte hits en dan 10x de Arena vullen 🤯
Grappig hoe we met z'n allen met open mind stonden te kijken naar wat Bruno Mars presteert, alleen om Harry dit een weekje daarna dubbel en dik te zien overtreffen.

Ongekend die Harry. Wat mij betreft maar 3 echte hits en dan 10x de Arena vullen 🤯
Niet te vergeten: Londen en Amsterdam zijn voor deze zomer de enige locaties in Europa met shows, dus dan trek je nog miljoenen fans vanuit het buitenland deze kant op. Alsnog indrukwekkend

Grappig hoe we met z'n allen met open mind stonden te kijken naar wat Bruno Mars presteert, alleen om Harry dit een weekje daarna dubbel en dik te zien overtreffen.

Ik begin bijna te geloven dat ik het zelf ook wel 1 dagje vol kan spelen, wat stelt het nog voor tegenwoordig ;).

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt
NE-YO & AKON

Nights Like This Tour 2026

Op zondag 17 mei 2026 in AFAS Dome, Antwerpen

Mechelen, 27 januari 2026 - Wij willen graag tickets "Right Now (Na Na Na)", want binnenkort komen twee wereldsterren van formaat naar ons land! Op zondag 17 mei betreden NE-YO en AKON het podium van de AFAS Dome in Antwerpen. Twee muzieklegendes, met elk een indrukwekkend palmares, bundelen hun krachten voor een avond vol iconische hits en muziekgeschiedenis met hun 'Nights Like This Tour 2026'. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 30 januari om 10u via livenation.be.
en wat moet dat kosten

Users who are viewing this thread