Live is Live 2026

Voor Nick Cave zijn homecoming in Brighton zijn eerste aangekondigd Europees concert, al een tijdje sold out, is nog altijd geen voorprogramma aangekondigd. Benieuwd of hij hetzelfde voorprogramma zet in Antwerpen als in Brighton.

Past op zich wel bij Maiden maar zal de twijfelaars daarmee niet over de streep trekken...Ben benieuwd wat daar nog bijkomt

Mja, dat al die supporting acts bij zowel Iron Maiden als Nick Cave nog altijd niet bekend zijn en dat de weinige geruchten ook nogal anticlimactisch zijn, belooft toch weinig goeds voor het festival.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Blij met Fleddy en Testament maar wat een rare line up ...
Valt toch goed mee? Niet iets speciaals of experimenteel. Het is juist nogal saai imo, vraag me ook af of ze daarmee veel extra tickets gaan verkopen.
Epica zal mogelijk wat extra volk (vooral noorderburen) kunnen overtuigen, maar de rest van de line up is nogal middelmatig.

Blij met Fleddy en Testament maar wat een rare line up ...
Ik ben dat eigenlijk wel met je eens. Voelt allemaal wat bij elkaar geraapt. En als groot Epica fan moet ik bekennen dat ze hier erg misplaatst staan, ben bang dat die mooi dood gaan vallen als opwarmer. Ben ook benieuwd hoeveel man een dag vrij nemen op maandag om bij de opener Fleddy te gaan staan.

• Leuk
Waarderingen: won666 en Jamel
Ik ben dat eigenlijk wel met je eens. Voelt allemaal wat bij elkaar geraapt. En als groot Epica fan moet ik bekennen dat ze hier erg misplaatst staan, ben bang dat die mooi dood gaan vallen als opwarmer. Ben ook benieuwd hoeveel man een dag vrij nemen op maandag om bij de opener Fleddy te gaan staan.
Programma begon pas om 16u als ik mij niet vergis. Dus hooguit een halve dag. Gok wel dat de meesten gewoon na hun werk zullen komen.

Is gewoon ook zo volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread

• piodo
  • JP5
  • piep