Pukkelpop 2026

Dansafsluiter kan bijvoorbeeld Underworld, KI/KI of Skrillex zijn, kijkende naar wat tourt en voldoende groot is
Lijken mij meer namen om een Marquee (Skrillex zoals in '24), Wave (Underworld op de Justice-spot) of Boiler (KI/KI) mee af te sluiten .

• 100
Waarderingen: mattman
Wishlist sluit deze week.
Wishlist sloot vorig jaar op 30 januari en toen kwamen de eerste namen op 4 februari.
Zullen we volgende week al eerste namen zien?

• Leuk
Waarderingen: festibob
Wishlist sluit deze week.
Wishlist sloot vorig jaar op 30 januari en toen kwamen de eerste namen op 4 februari.
Zullen we volgende week al eerste namen zien?
Volgende week lijkt mij vroeg maar ik verwacht ze alleszins deze maand nog. Ik gok midden januari de eerste namen en eind januari/begin februari de start van de ticketverkoop.

Laatst bewerkt:
Volgende week lijkt mij vroeg maar ik verwacht ze alleszins deze maand nog. Ik gok midden januari de eerste namen en eind januari/begin februari de start van de ticketverkoop.
dat zou de vroegste eerste namen aankondiging zijn dat pukkelpop ooit al gedaan heeft maar ja ook ik verwacht deze maand al de eerste namen voor pkp26 en begin feb de start van de ticketverkoop om de 12% btw - verhoging voor te zijn die gefaseerd ingaat vanaf maart dit jaar.

Mijn verwachting van namen:
eind volgende week: tien namen als 'headliners': drie vrijdag, vier zaterdag en drie zondag.
voorverkoop start op zaterdag 24 januari
eind januari: nog eens 15 namen
en nadien nog drie pakketjes van 15 namen elke week tot 21 februari.
In totaal dus 70 namen bekend voor de btw-verhoging.
Laatste week dan pushen voor tijdig te kopen voor BTW verhoging en nieuwe prijs op een maart..

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en Mr. Y
A$AP Rocky brengt volgende week zijn nieuw album uit en is daarnet aangekondigd als headliner op een festival in de VS in juni. Zou die zich in augustus nog wagen aan een rondje festivals door Europa? Gaat PKP dat nog riskeren?
Verwacht dat Pukkelpop en Lowlands daar met een grote boog omheen gaan lopen of er moeten keiharde afspraken gemaakt zijn

A$AP Rocky brengt volgende week zijn nieuw album uit en is daarnet aangekondigd als headliner op een festival in de VS in juni. Zou die zich in augustus nog wagen aan een rondje festivals door Europa? Gaat PKP dat nog riskeren?
Niet voor 2026 allesinds

Nee, vorig jaar achter de schermen al serieuze irritatie gehoord daarover 🫢.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Kachelle en jonveras
hopelijk blijft het niet bij speculaties en komen we eind volgende week aan de hand van een teaser te weten wanneer de eerste namen lees headliners bekend worden gemaakt. er is namelijk 1 maar wel een goede ondertussen gekende reden om dat als organisatie deze maand al te doen maar niet volgende week al direct want dat zou te vroeg zijn na het sluiten van de wishlist deze vrijdag middernacht. ik verwacht van zodra de headliners voor de vr, za & zondag bekend zijn het eerste pakketje niet lang op zich zal laten wachten meer nog ik duurf zelfs te gokken ma 19/1, di 20/1 & woe 21/1 bekendmaking headliners per dag en vrijdag 23/1 een eerste (klein)pakket namen met de week erop nog een (klein)pakket namen met op zaterdag 31 jan start ticketverkoop. in iedergeval zullen ze er wel wat vaart achter willen zetten in de maten van het mogelijke.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread