Rock Werchter 2026

Hoi,

Ik heb dit topic totaal niet gevolgd, dus mogelijk stel ik vragen die al zijn beantwoord. Maar ik ga ze toch gewoon stellen :)

Ik ben al zeker 20 keer op Rock Wechter geweest (zelfst nog tijdens de combi Torhout/Werchter), maar ik ben al járen niet meer op een officiële camping geweest. Ik heb nu interesse in een dagkaart voor de donderdag. Als ik de algemene voorwaarden lees dan lijkt het dat je met een dagkaart ook op een officiële camping mag. Is dat correct? Dat ik dan de volle prijs moet betalen is niet erg.

En welke camping is dan aan te bevelen? A1 of C3? The Hive wil ik sowieso niet naar toe. C3 is wat verder lopen van festivalterrein maar dat vind ik niet erg. Ik wil vooral dichtbij de parking kunnen staan en een beetje nachtrust hebben.

Ik heb enkele keren op de onofficiële camping van de Klokkenberg gestaan. Absoluut een aanrader voor de bezoeker die ook een beetje comfort en nachtrust wil, maar de kans is groot dat die op woensdagavond of donderdagochtend volzet is, en ik kan niet eerder dan donderdagochtend vertrekken.

Hoi,

Ik heb dit topic totaal niet gevolgd, dus mogelijk stel ik vragen die al zijn beantwoord. Maar ik ga ze toch gewoon stellen :)

Ik ben al zeker 20 keer op Rock Wechter geweest (zelfst nog tijdens de combi Torhout/Werchter), maar ik ben al járen niet meer op een officiële camping geweest. Ik heb nu interesse in een dagkaart voor de donderdag. Als ik de algemene voorwaarden lees dan lijkt het dat je met een dagkaart ook op een officiële camping mag. Is dat correct? Dat ik dan de volle prijs moet betalen is niet erg.

En welke camping is dan aan te bevelen? A1 of C3? The Hive wil ik sowieso niet naar toe. C3 is wat verder lopen van festivalterrein maar dat vind ik niet erg. Ik wil vooral dichtbij de parking kunnen staan en een beetje nachtrust hebben.

Ik heb enkele keren op de onofficiële camping van de Klokkenberg gestaan. Absoluut een aanrader voor de bezoeker die ook een beetje comfort en nachtrust wil, maar de kans is groot dat die op woensdagavond of donderdagochtend volzet is, en ik kan niet eerder dan donderdagochtend vertrekken.
Je kan perfect met dagticket kamperen. Ze checken enkel het campingticket.

• Leuk
Waarderingen: planettelex
Belgen pakketjes, hoppa hier heeft u een pak artiesten die jaarrond overal in België te zien zijn.

Komen ze straks weer aan met die slaapverwekkende Tamino.
Nochtans een vriendelijke kerel en 1 van de meest getalenteerde Belgen die er rondlopen.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Elk jaar zorgt het tijdschema van Mad Cool er weer voor dat ik genezen ben van het idee dat ik daar eens heen wil. Het duurt eigenlijk maar erg kort, alle acts boven op elkaar en eigenlijk vind ik de line-up helemaal niet zo sterk als ik m zo zie staan. Die zondag op papier wel maar wat je er praktisch van kan zien is nog geen eens de helft. Zonde.
Vertrouw me, is helemaal niet erg. De hitte daar op het open veld met kunst gras is geen pretje. Qua klimaat hebben ze daar simpelweg geen andere optie.

Totaal andere festival beleving, goed te combineren met city trip o.i.d. Wanneer je uitsluitend gaat om zoveel mogelijk te zien de gehele dag door dan is MadCool niks voor jou.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zelf nog nooit op camping A1 gezeten: als we donderdagmiddag rond 12u zouden komen met ongeveer 6 tenten, zou er dan nog plaats zijn (om een kring te maken met wat plek in het midden)?

Wat vinden jullie het beste album dat momenteel op de line-up staat?

Ik ga regelrecht voor Get Sunk van Matt Berninger. Die plaat doet echt iets speciaal met mij.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Mr. Y
Zelf nog nooit op camping A1 gezeten: als we donderdagmiddag rond 12u zouden komen met ongeveer 6 tenten, zou er dan nog plaats zijn (om een kring te maken met wat plek in het midden)?
Was het hele weekend wel ruim plek op de camping zeker als je niet helemaal vooraan wilt staan.

Users who are viewing this thread