Rock Werchter 2026

Iemand een idee of de coins ook via ticketmaster zullen verkocht worden?
Dankzij de tip van slyke wil ik bij engie gift cards bij ticketmaster bestellen met 5% korting.
Maar deze actie is maar tot het eind van het jaar. En dan zou ik een grotere bon aankopen. Niet alleen voor mijn combi, maar ook voor de coins
Dat van die Engie bonnen is blijkbaar gestopt? 😐

Allereerst, beste wensen en veel muziekplezier voor iedereen in 2026!
Er komt bezoek uit de UK dus zou ik voor de eerste keer op de Hive overnachten. Wat kan ik verwachten van my space - tent 4? Je slaapt met 4 in een tent, is deze dan opgedeeld in 2 delen?

Allereerst, beste wensen en veel muziekplezier voor iedereen in 2026!
Er komt bezoek uit de UK dus zou ik voor de eerste keer op de Hive overnachten. Wat kan ik verwachten van my space - tent 4? Je slaapt met 4 in een tent, is deze dan opgedeeld in 2 delen?
Deze tent lijkt dezelfde te zijn als de tent die ik op Pukkelpop huur. Dan heb je in principe 1 groot gedeelte en kan je 2 tussenwandjes dichtritsen waardoor je 2 slaapgedeeltes hebt en dan nog een vrij ruim tussenstuk.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en Piranha43
Toen ik de poster met de line-up zag van Mad Cool Festival was dat met zoveel kwaliteit van headliners dat ik dacht wow! Maar nu op facebook zie ik de tijden van elk optreden van Mad Cool en veel overlappingen in grote namen. Festival begint pas om 18.35h of zelfs 19.15h za 11 juli. Donderdag moet je kiezen tussen Foo Fighters of The War on Drugs en Moby. Zaterdag moet je kiezen tussen David Byrne en Pulp. Enkele namen op top van de poster (Teddy Swims) zijn verhuisd naar het oranje 2de podium.
Benieuwd wanneer we echt zicht krijgen op de timetable van Rock Werchter.

Zou er nog ergens op rock werchter plaats zijn voor Charlie Puth? Mainstage of eventueel zelfs barn? Een van de betere popacts tegenwoordig dus zou spijtig zijn om hem mis te lopen

When I saw the Mad Cool Festival lineup poster, it had so many top-tier headliners that I thought, "Wow!" But now on Facebook, I see the times of every Mad Cool performance, and a lot of overlap in the big names. The festival doesn't start until 6:35 PM or even 7:15 PM on Saturday, July 11th. On Thursday, you have to choose between Foo Fighters or The War on Drugs and Moby. On Saturday, you have to choose between David Byrne and Pulp. Some of the names at the top of the poster (Teddy Swims) have been moved to the orange second stage.
Curious when we'll actually get a clear view of Rock Werchter's timetable?
We already have a very good idea of it don’t we?

Ja daar in Madrid mag je dus blij zijn met 3 of 4 volledige shows, zonde. 🤔

Pulp - die clashen met David Byrne - sluiten overigens hun dag af, na Nick Cave.

Toen ik de poster met de line-up zag van Mad Cool Festival was dat met zoveel kwaliteit van headliners dat ik dacht wow! Maar nu op facebook zie ik de tijden van elk optreden van Mad Cool en veel overlappingen in grote namen. Festival begint pas om 18.35h of zelfs 19.15h za 11 juli. Donderdag moet je kiezen tussen Foo Fighters of The War on Drugs en Moby. Zaterdag moet je kiezen tussen David Byrne en Pulp. Enkele namen op top van de poster (Teddy Swims) zijn verhuisd naar het oranje 2de podium.
Benieuwd wanneer we echt zicht krijgen op de timetable van Rock Werchter.
Zei ik toen al zei. Bovendien elke dag starten om 18u en stoppen rond 2u...

Hoop alleen dat Byrne op Werchter niet maar uurtje krijgt, zoals op MC.

Users who are viewing this thread