Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zie net dat Mogwai als derde grootste in de Barn staat. Ik neem aan dat er nog wat tussen hen en Byrne komt te staan. In 2019 gezien en hoewel dat een fijne (EN LUIDE) show was, stond er echt weinig volk in die Barn he. Speelden toen als tweede van de dag in die tent.
Zie net dat Mogwai als derde grootste in de Barn staat. Ik neem aan dat er nog wat tussen hen en Byrne komt te staan. In 2019 gezien en hoewel dat een fijne (EN LUIDE) show was, stond er echt weinig volk in die Barn he. Speelden toen als tweede van de dag in die tent.
Ben zelf een leek op dit gebied, maar zijn er geen regels over een maximum aan decibels. Ik snap dat hard bij bepaalde bands een deel van de beleving is, maar worden ze hierop nooit aangesproken door instanties?
Ben zelf een leek op dit gebied, maar zijn er geen regels over een maximum aan decibels. Ik snap dat hard bij bepaalde bands een deel van de beleving is, maar worden ze hierop nooit aangesproken door instanties?
Denk dat geen enkel festival of deftige concertzaal daar risicos durft in nemen hier inderdaad. Maar dat werkt wel met een gemiddelde ofzo, bands kunnen nog steeds luidere stukken hebben in hun songs. Heb al veel postrock/post metal bands gezien waar oordoppen zeer nodig zijn.
Denk dat geen enkel festival of deftige concertzaal daar risicos durft in nemen hier inderdaad. Maar dat werkt wel met een gemiddelde ofzo, bands kunnen nog steeds luidere stukken hebben in hun songs. Heb al veel postrock/post metal bands gezien waar oordoppen zeer nodig zijn.
QOTSA in Sportpaleis bij de laatste passage, daar zat ik ook op de ring het verst van het podium vandaan. En man wat was het hard.
Hard en goed, maar ik moet toch maar eens om oordoppen gaan ja.
Echt? Ik zou toch voor een tweetal weken nog geen aankondiging verwachten, minstens.
Omdat we nu echt wel de bovenkant van de lineup kennen (excl. de Slope), verwacht ik dat die laatste 25 niet-Slope namen ook niet van de grootste meer gaan zijn.
Exactly, so we’re nearly there. I think in a week or 2 we’ll be able to say it’s coming any day really (week commencing 26th Jan or so?).
They won’t be the biggest names of course but there should still be some good ones. For instance there’s still another 6 (I think) for the main stage alone. I’m personally more excited for the slope, they’re never the biggest names but always some great ones