Graspop Metal Meeting 2026

Hoop het voor de liefhebbers, zou een mooie boeking zijn. maar iets zegt me dat als die beschikbaar waren dat Hellfest ze wel zou hebben geboekt.
Hoeft niet direct. Niet alle exclusieve boekingen gaan naar Hellfest he. Graspop heeft ook Tool en Nine Inch Nails gehad, daar zullen ze bij Hellfest ook jaloers op zijn geweest. Dus nog eens een headliner die zij niet hebben is zeker een mogelijkheid. En het zou ook een reden zijn om eerst de rest bekend te maken en dan de mensen die voor het festival zelf willen gaan een kans te geven voor kaarten. Als Slayer hier exclusief zou staan, zou die dag enkel daardoor al uitverkopen. En weekendkaarten ook snel.

Offspring op Hellfest op die positie kan ook gewoon een noodgreep zijn natuurlijk. Disturbed had natuurlijk ook op Hellfest kunnen staan.
Dat denk ik niet. Vorig jaar stonden ze net onder Foo Fighters geprogrammeerd. The Offspring is in Frankrijk enorm populair. Vorige maand (8/11/2025) was La Défense Arena uitverkocht. En daar kunnen 40.000 bezoekers in. Dat is toch niet niks.

Hellfest heeft in het verleden bands exclusief kunnen boeken. Maar de laatste jaren zijn de bekende namen de bands die je op alle andere festivals ziet staan. De onderbouw daarentegen is andere koek. Ik vermoed dat Hellfest een beetje te kampen heeft met Live Nation. Dat je er niet mee wil samenwerken is geen probleem. Maar dan weet je dat je niet meer op de eerste rij staat om bepaalde bands op je affiche te krijgen. Hellfest wil onafhankelijk blijven. En ergens juich ik dat wel toe. Live Nation eigent teveel naar zich toe. En dat zorgt dat wij als concertgangers steeds meer moeten betalen.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Dat denk ik niet. Vorig jaar stonden ze net onder Foo Fighters geprogrammeerd. The Offspring is in Frankrijk enorm populair. Vorige maand (8/11/2025) was La Défense Arena uitverkocht. En daar kunnen 40.000 bezoekers in. Dat is toch niet niks.

wow dit is groot nieuws, ik wist dat niet,..dat er nog niemand is geweest die dat heeft vermeld in dit topic,....

o wacht,.... search:......231 hits

sorry sarcasme ;):ROFLMAO:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Lars. en El_Leipo
Offspring op Hellfest op die positie kan ook gewoon een noodgreep zijn natuurlijk. Disturbed had natuurlijk ook op Hellfest kunnen staan.
Neem aan dat disturbed inderdaad wel tour langs de grote metal festivals gepland had staan

Wat zouden we denken van een exclusieve show van Aerosmith samen met Yungblud?
Dog Chasing GIF by Maryanne Chisholm - MCArtist

dit forum samengevat

Elke keer als ik hier kijk en zie dat we 2 pagina's verder zijn heb ik de hoop dat er eindelijk of een bekendmaking is of een concrete aanleiding. Ik heb er bewondering voor hoe die ene spot jullie zo kan bezighouden :)
Het is rustig op werk, ik moet iets te doen hebben, en als ik zelf niet mee discussieer is het genoeg leesmateriaal :ROFLMAO:
Inderdaad, wat moeten we anders doen onder werktijd?

Kan me niet voorstellen dat ze the offspring boven bands als Limp Bizkit en Within Temptation zetten

Daarnaast is het ook maar de vraag of ze 4 dagen achter elkaar willen spelen natuurlijk
Absoluut geen fan van WT maar die zetten wel een mooiere/betere headline show neer dan The Offspring. Al is het maar dankzij de lichtshow, grandeur en pyro.

De meest logische optie blijft Gojira. Die hebben ruim tijd tussen andere shows, zijn populair en beetje exclusief, zijn dan toch in de buurt en wat ik van de beelden uit Frankrijk nu zie is dat gewoon best een dikke show. Zou het prima doen als headliner.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Toch heb ik nog steeds het gevoel dat Ghost een tour in de vorm van Ziggo Dome + grote zalen + Graspop gaat doen. Al zou ik met Gojira ook tevreden zijn. Met The Offspring dan weer niet

• Geweldig
Waarderingen: Lars.
Fucking hell... kunnen we godverdomme nou eens kappen met ''ze hebben een arena in het centrum van focking Parijs uitverkocht'' als argument gebruiken?! Parijs heeft bijna dubbel zoveel inwoners dan Brussel. Het is geen argument. Stop er mee. Een kaartje was €58, geen €135. Het is NIET hetzelfde.

Roxy Dekker verkoopt ook 3x Ziggo Dome uit in centrum Amsterdam omdat die muziek daar heel populair is ja. Ook geen argument voor headliner op festivals.

Fucking hell... kunnen we godverdomme nou eens kappen met ''ze hebben een arena in het centrum van focking Parijs uitverkocht'' als argument gebruiken?! Parijs heeft bijna dubbel zoveel inwoners dan Brussel. Het is geen argument. Stop er mee. Een kaartje was €58, geen €135. Het is NIET hetzelfde.

Roxy Dekker verkoopt ook 3x Ziggo Dome uit in centrum Amsterdam omdat die muziek daar heel populair is ja. Ook geen argument voor headliner op festivals.
Bij jou is het glas precies altijd halfvol.
Laat de zon in je hart! :whistle:

dan maar even een richtlijn (uitgaan van vorig jaar)

30 jan. pakketje namen
13 mrt. start verkoop van de skullies
20 mrt. laatste pakketje namen
22 apr. timetable
28 mei start verkoop parkeertickets
4 jun. plattegrond
17 jun. niet onbelangrijk het weerbericht :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread