DE Rock am Ring / Rock im Park 2026

Nog maar 10.000 RiP kaarten over! Gaat ook hard!

De kaartjes voor het festival en mobilhome camping ontvangen per UPS, beetje vreemd dat dit de enige mogelijkheid was maar het heeft wel iets.
Wij wilde e-tickets omdat we vorig jaar binnen de groep blijkbaar zowel green camping kaarten als general kaarten hadden...
Omdat we dus geen e-tickets hadden waren ze moeilijk door te verkopen en dus niet op ticketswap mogelijk waar we ze wel gewoon hadden kunnen verkopen...
Dit jaar 1 persoon alles laten halen waardoor we zeker weten iedereen de juiste kaarten heeft :ROFLMAO:

Voor RiP geen tickets meer beschikbaar?

edit, via eventim:
3 Tage Festivalticket (General Camping)
inkl. Parken & General Camping
€ 358,00

zur Zeit nicht verfügbar

Voor RiP geen tickets meer beschikbaar?

edit, via eventim:
3 Tage Festivalticket (General Camping)
inkl. Parken & General Camping
€ 358,00

zur Zeit nicht verfügbar
Straf.
Nog wel dagtickets beschikbaar maar die affiche verkoopt daar 2 X Werchter capaciteit uit nog voor het winter is.

en nu ook bevestigd door RiP...
nog slechts enkele dagtickets voor vrijdag en zondag en dan is het helemaal uitverkocht

Bizar snel uitverkocht.
90k op t terrein van RAR is echt te veel.
Maar ik zal wel te oud worden.
Wel aardig sterke line-up

Nou laat de rest van de namen dan maar door komen! Daar ligt het nu niet meer aan!
Alexisonfire voor Jera in europa! Mag zeker eerder over komen!

Dat wel. Al is het toch al van 2010 geleden ofzo?

En natuurlijk kost het dan 15 euro om meneer van UPS op mijn deurbel te laten drukken.
Ik maakte dan nog de domme fout op men camping achteraf te bestellen. Kreeg ik op dezelfde dag 2 enveloppes toe, en mocht ik mooi 30 EUR leggen.. kut systeem :D

• Leuk
Waarderingen: Joe
We hebben besloten naar Rock im Park te gaan maar twee vrienden die te laat de knoop doorgehakt hebben. Zijn er hier toevallig nog mensen met kaarten over ?

I have a feeling this is the same line up every 2 years.

Possibly check how many of them played two years ago especially given you seem to be the head Werchter man where a festival has booked the 3 same people the same day two years running. Every Rock am Ring headliner has not been booked for at least 4 years with one two others being at least 8 years. 3 of the top 9 only have played in the last 3 years and two were 3 years and and still not headlining now. Two acts max played significant sets from the next top 9 in the last two years, the others 3 and longer. Hardly a lineup every two years haha

Possibly check how many of them played two years ago especially given you seem to be the head Werchter man where a festival has booked the 3 same people the same day two years running. Every Rock am Ring headliner has not been booked for at least 4 years with one two others being at least 8 years. 3 of the top 9 only have played in the last 3 years and two were 3 years and and still not headlining now. Two acts max played significant sets from the next top 9 in the last two years, the others 3 and longer. Hardly a lineup every two years haha
Wel gezellige aanwinst precies … nuance jongen 😂

• Haha
Waarderingen: wenteldave en JP5

Users who are viewing this thread