Rock Werchter 2026

Van de 'schermleak' ontbreken dan nog Yong Yello, Vampire Weekend en Lorde. Kunnen nog steeds komen toch?

Lijkt me zeker niet uitgesloten? Tenzij een van de artiesten recent zijn/haar planning rigoreus omgooide.

Maar Vampire Weekend of Lorde zullen we in ieder geval toch nog wel krijgen, met beetje mazzel beiden.

Geen slechte drop, maar persoonlijk al te veel bands gezien de afgelopen jaren. Het zal wellicht wederom geen Werchter zijn voor mij, tenzij ticketswap.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Vorig jaar ook een drop op 21/11. Erna op 5/12, wat nu ook een vrijdag is. Zie ze dat stramien wel behouden.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Van de BKS-drop mag Yard Act ook heel graag nog eens komen. Was vorige keer zeer goed, ook al hadden ze maar 40 minuten en de ondankbare taak om in te vallen voor Bad Omens.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zie ze morgen als voorprogramma van the hives in afas live. Ken eigenlijk alleen we make hits van ze en die vind ik erg lekker. Laat me lekker verrassen👌

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Denk trouwens dat we 5 van de 8 hoogste Barnspots kennen met Loyle Carner, Lauren Spencer Smith, Pixies, A Perfect Circle en Paul Kalkbrenner. Of zou Paul toch opnieuw Klub C worden?

Bands uit het verleden zijn bands uit het verleden omdat die oude rukkers nu eenmaal geboren zijn in het jaar dat ze geboren zijn… toen werd hun muziek gesmaakt en nu wordt pop meer gesmaakt. Kan zijn dat Chappel Roan binnen 30 jaar geboekt wordt en dan zullen mensen ook zeggen, moet zij weer geboekt worden; dat is toch echt niets meer van nu… terwijl jij dan vanvoor mee zult brullen met G-o-t-t-o-g-oooooooo! 😉
Het heeft echt niet zoveel met genre te maken.... een band uit het verleden met nieuw werk vind ik leuk, een band uit het verleden dat al een paar jaar alleen met oud spul langskomt hoeft van mij niet zo nodig. Vandaar Limp Bizkit als voorbeeld hierin.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ja, ik ben er meer en meer van ovetuigd dat hrt dit jaar een zondagticket wordt. Eigenlijk mijn eerste dagticket sinds mijn 12e...

Zondag 3/4 voor mij, met Paul Kalkbrenner als 'ehh'. Natuurlijk is de vraag: met wie clasht APC? Ik wil zowel Moby als The Cure niet missen :(

Users who are viewing this thread