Rock Werchter 2026

100+ euro betalen om 'weg te dromen en te mijmeren' terwijl dat evengoed kan op een bank in het park.. weggegooid geld imo.

maar goed iedereen verschilt en ik daarom kan ik het nog tot een bepaald uur begrijpen.. Maar avonduren zouden toch echt gereserveerd mogen worden voor muziek waar wat punch in zit,. Een festival zou op die uren geen bijeenkomst rond een kampvuur moeten willen zijn.

Ligt jouw festival geschiedenis ook niet op hardcore/-style? Want dat maakt jouw mening wel een stuk logischer natuurlijk.

Maar er is natuurlijk veel meer dan alleen maar energieke feesten, vergeet dus niet dat er ook mensen zijn met een andere festival beleving!

Ik leef mee met mensen die oudere muzikanten automatisch als slecht bestempelen. Ik denk dat er op dit forum bijna niemand is die muziek discrimineert op basis van leeftijd. Ik vind sommige nieuwe muziek slecht, maar dat wilt niet zeggen dat er niet veel goeie jonge muzikanten zijn. Probeer eens wat meer open minded te zijn.
Ach, andersom gebeurd het ook.

Donderdag, flinke drop, even goed inluisteren nog.
Vrijdag is voor mij nog steeds bar onder mijn wensen.
Zaterdag is een hele fijne drop!
Zondag niet veel namen maar wel van niveau!!

zondag tot nu to best of voor mij!

Nou.. Had toch op iets meer gehoopt eerlijk gezegd. Voorlopig springen Loyle Carner, The Last Dinner Party, Matt Berninger, Kneecap, A Perfect Circle en Ethel Cain er uit. Hopelijk komen de Byrnes, Simzen, ... van deze wereld er binnenkort ook nog bij.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Timmetje
Mooie drop, zonder meer.

Wel nog geen Simz of Byrne. Die nog wel even in de volgende drop delen jongens.

Volgorde op website lijkt me nog weinig te zeggen precies. TDLP en The Haunted Youth staan daar op vreemde posities.
THY verwacht ik toch zo rond 18-19u in de Barn?

Ik vind het wel echt een prima drop. Ervan uitgaande dat we nog we wat chique namen gaan krijgen de komende weken. Byrne en Simz zullen toch in ieder geval wel doorkomen...

Users who are viewing this thread