Rock Werchter 2026

• Leuk
Waarderingen: Buddha84
Als die daar gestaan had hadden ze eerst de main stage naam die voor Mumford staat bekend gemaakt denk ik. 1 losse Barn naam voelt wat onlogisch.
Tenzij die nog niet definitief vastgelegd is of nog niet bekend gemaakt mag worden...

Vond dat ook een heel slecht concert, maar ze stonden nog maar recent in een uitverkochte ing arena, dus blijven veel volk lokken.
Op Pkp ook vertrokken dus hoop, moesten ze komen dat het beter is als toen. Op Graspop daarvoor was het wel enorm leuk.

Verder:

Kan iemand me even meedelen of er van The XX nummers ook bestaan die (en ik wik men woorden) -niet- in de wachtkamer van een dokter of een koffieshop (de drank:) ) gedraaid zouden worden.. Ik wil me proberen in te luisteren maar ik lig bijna naast men laptop te slapen.

Ik begrijp dat zoiets past op een festival in het midden van de dag op een deken, maar toch niet in het donker als 1 van de headliners? dat smaken verschillen snap ik wel maar een festival dient toch om te feesten zou ik denken.

Ik denk nog steeds alle 8 afsluitende main stage namen. Capaldi of Prodigy gaan niet in de Barn staan.
Capaldi staat tussen TOP en Moby, dus dat zal wel een sub zijn. Prodigy gewoon Barn (past niet echt meer op de main van RW anno 26).

Op Pkp ook vertrokken dus hoop, moesten ze komen dat het beter is als toen. Op Graspop daarvoor was het wel enorm leuk.

Verder:

Kan iemand me even meedelen of er van The XX nummers ook bestaan die (en ik wik men woorden) -niet- in de wachtkamer van een dokter of een koffieshop (de drank:) ) gedraaid zouden worden.. Ik wil me proberen in te luisteren maar ik lig bijna naast men laptop te slapen.

Ik begrijp dat zoiets past op een festival in het midden van de dag op een deken, maar toch niet in het donker als 1 van de headliners? dat smaken verschillen snap ik wel maar een festival dient toch om te feesten zou ik denken.
Op Lowlands vond ik het echt een mooie headliner terwijl het niet helemaal mijn muziek is

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan
Op pukkelpop me kapot lopen ergeren aan ze. Had er veel zin in, maar al die quasi grappen op het podium... laat maar
Dit was ook wel de zwakste show van The Offspring die ik heb gezien en was echt gewoon niet goed. Van de vijf keer dat ik ze heb gezien, was het buiten die keer op Pukkelpop 2024 altijd wel een strakke show, waarbij er niet zo de vaart werd uitgehaald als op Pukkelpop. Hoogtepunt was wel de Smash-show op Groezrock. Maar als ik kijk naar de setlist in de ING arena, hebben ze die vervelende cover intermezzo's nog steeds niet uit de set gehaald.

• Leuk
Waarderingen: Bert

Users who are viewing this thread