Vond Limp Bizkit wel oke vorige keer op Graspop, opzich wel beter dan de jaren ervoor maar dat gemakzuchtige waar
@Black Hammer het over heeft herken ik wel. Ben ook wel benieuwd of ze, nu ze overal die headline spots krijgen, wat show elementen toevoegen en hopelijk stoppen ze met die 2x Break Stuff onzin. Die hebben toch wel genoeg muziek om 90 minuten te vullen zonder dubbele nummers te spelen. Verder was dat gezeik over BMTH het hele optreden door ook gewoon erg kinderachtig en storend. Er zullen vast mensen zijn die het grappig vonden, maar een beetje respect voor andere artiesten waar ze het podium mee delen zou ze goed doen.
Op basis van de andere podiumafsluiters lijkt het erop dat ik tijdens de headliners toch wel op de mainstages ben aangewezen. Hopelijk dit keer dus een goede energieke show van Limp Bizkit en een leuke laatste headliner.
- Anthrax is absouluut niet mijn ding
- The Dillinger Escape plan klonk wel leuk maar toen ik erachter kwam dat die alleen hun eerste album spelen ben ik al afgehaakt want dat klinkt echt verschrikkelijk in vergelijking met hun materiaal met de andere zanger.
- President heb ik nog niet geluisterd maar ben ik ook niet echt van plan, vind het maar een raar verhaal dat die uit het niets opeens de metaldome mogen afsluiten. Had dan Bloodywood daar gezet of een Static-X ofso