Rock Werchter 2026

Iedereen kan nu zelf een oordeel maken betreft of dit op Werchter hoort.
Christus te paard, een cover van "It's Raining Men". Prima show wel hoor, maar ik vind het muzikaal wel erg licht. Chapell Roan heeft bijv meer echte festivalanthems op haar naam staan, het meeste van het werk van Carpenter kabbelt me wat teveel. Maar ja, dit kan prima op Werchter natuurlijk.

Ik zie een grotere kans dat zegmaar GNR naar Werchter komt dan Sabrina Carpenter? Ze hebben tenminste data in Europa. Vraag me af vanwaar dit komt.

Echt, waarom blijft iedereen hier zo over Sabrina Carpenter babbelen? Die heeft toch geen EU data aangekondigd, de kans dat ze op RW staat is dus gewoon klein?
Dus we moeten het doen met de namen die nu gekend zijn? Die gaat gewoon nog met data komen normaliter.

• Leuk
Waarderingen: Bwoite
Hoe is het uberhaupt een discussie of Sabrina een headliner is of niet. Als je 2x hydepark uitverkoopt en Primavera en Coachelle headlined dan ben je toch gewoon overal een headliner.

Kijk dat het je ding niet is, dat is iets anders, maar dat staat los van of zij een headliner is.

Een headliner moet verkopen en dat gaat Carpenter zeker doen als ze er staat.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en Bwoite
Hoe is het uberhaupt een discussie of Sabrina een headliner is of niet. Als je 2x hydepark uitverkoopt en Primavera en Coachelle headlined dan ben je toch gewoon overal een headliner.

Kijk dat het je ding niet is, dat is iets anders, maar dat staat los van of zij een headliner is.

Discussie is ook niet of ze een headliner is.

*headlinet

Vrouwelijke headliner? Laten we gaan voor Rosalia. Nieuw album op komst, met een live band gaat dat waanzinnig worden.

Bjork mee zou ook tof zijn trouwens.

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread