Werchter Boutique 2026

Of not at all? Vind dit lastig om te deduceren, maar goed, ik denk aan een Sabrina Carpenter! Al kan zij ook nog de 3e naam van Live Is Live zijn

Zover ik weet niet 11 juli. Maar wel de eerder vermeldde datum, wat ook Metallica uitsluit.
Wie weet is het TWC op 11 juli met Metallica. Als afsluiter van die tour (podium is via stageco). Maar dat is luidop dromen.

Heb van inside info gehoord dat Metallica in het Sportpaleis zal spelen in zomer 2026.

Gorillaz wellicht headliner op Pohoda festival van do 9 tem za 11 Juli. Indien ze vrijdag of zaterdag headlinen dan lijkt Werchter Boutique uitgesloten op 11 Juli.
Florence headlinet NOS late op za 11 juli zodat ze ook niet dat we in Werchter kan zijn.

Dat zou echt een domper zijn, als het dan 30+ graden buiten is, kunt ge daar gaan bakken in diene bunker.
Als het dat of niets is neem ik het er maar al te graag bij. Het is alweer een eeuwigheid geleden dat ze nog in ons land waren.

Maar een zaalshow zie ik zo precies toch niet snel gebeuren in 2026.

Katy Perry op Boutique? Werd al genoemd door iemand in RW topic. Kan alleen de post niet meer vinden. Wat denken we daarvan?

Die wordt schromelijk onderschat.
De gemiddelde Katy Perry fan is voor mij iemand die de hele dag op zijn of haar telefoon zit. Die zullen toch als eerste zien dat ze slechter zingt als Axl Rose op een slechte dag.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread