Graspop Metal Meeting 2026

Ah ik zat toevallig van de week nog te denken, zou tof zijn als Shinedown ergens verschijnt de komende weken, en dat lijkt dus zo te zijn! Samen met Breaking Benjamin toch wel zo'n naam die volgens mij niet zo vaak in Europa verschijnt, en nu dus mogelijk beide op GMM.

Of zou Parklife ook nog met één van dit soort bands kunnen gaan lopen (Three Days Grace moet ik ook nog aan denken)...

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ah ik zat toevallig van de week nog te denken, zou tof zijn als Shinedown ergens verschijnt de komende weken, en dat lijkt dus zo te zijn! Samen met Breaking Benjamin toch wel zo'n naam die volgens mij niet zo vaak in Europa verschijnt, en nu dus mogelijk beide op GMM.

Of zou Parklife ook nog met één van dit soort bands kunnen gaan lopen (Three Days Grace moet ik ook nog aan denken)...
voor mij zijn dat eigenlijk allemaal perfecte bands voor op de zondag te zetten

Ik zie Touche amore… kunnen op drie festivals staan. Passen zowel op Graspop als Werchter als Ieperfest. Volgens mij een van de weinige bands die op alle drie al ook gespeeld hebben.

Ik bekijk het graag positief: Rock Werchter morgen met de eerste naam. Ik heb altijd het gevoel dat RW en Graspop dicht op elkaar zitten met de eerste aankondiging.

Verwacht nu dan ook wel deze maand van Graspop de eerste naam en niet meer eind deze of begin volgende maand

verwacht eigenlijk ook wel dat graspop deze maand al iets aankondigd, maar lijkt me toch eerder richting het einde van de maand. al laat ik me natuurlijk graag positief verrassen

verwacht eigenlijk ook wel dat graspop deze maand al iets aankondigd, maar lijkt me toch eerder richting het einde van de maand. al laat ik me natuurlijk graag positief verrassen

Verwacht nu deze en komende week wel inderdaad alleen Werchter, maar dan vanaf de 20e dat Graspop zich gaat mengen.

Is toch al vaker benoemd dat “het nu eerst de beurt is aan festival x” etc.

Leuk. Ik heb er zin in

The Butcher Sisters, een volwassene versie van The Butcher Babies?
Vind t best een aanrader! Dit jaar op Wacken gezien, hadden een soort anthem samen met Doro. Hele aparte combi als je de beschrijving die al als reactie was gegeven leest. Maar wel tof!
T is echt een feestje, maar idk hoe ik die zou zien op GMM. Maar als ze zouden komen raad ik t echt aan!

Benieuwd waar President nog opduikt, blijft toch een beetje de nieuwe Sleep Token (ook al lijken ze die associatie niet te willen). Gemaskerd, toegankelijke mix van veel genres, heel erg bezig met de "lore" rondom de band, enorm gehyped door de Britse muziekindustrie....

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Benieuwd waar President nog opduikt, blijft toch een beetje de nieuwe Sleep Token (ook al lijken ze die associatie niet te willen). Gemaskerd, toegankelijke mix van veel genres, heel erg bezig met de "lore" rondom de band, enorm gehyped door de Britse muziekindustrie....

Misschien is het wel Sleep Token!

• Haha
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread