Concertaankondigingen

Heel duur inderdaad, maar typische ad-clickbait rommel wel he..
Dank u. Tuurlijk, 224 euro is een belachelijke prijs, maar hij (of ja, Mojo en dergelijke) is echt niet de enige die dat betaalt voor zulke plekken. Tot en met rang drie vind ik het nog wel redelijk schappelijk in de huidige tijd, rang twee is op het randje maar wordt ook soms gevraagd. Premium gaat te ver, maar daar zijn we het met z'n allen sowieso wel over eens. Ik denk dat het minder een probleem was geweest als het een of andere popzangeres was geweest i.p.v. een 'onbekende' bluesgitarist.

Premium - Zitplaatsen: €224,-
Rang 2 - Zitplaatsen: €168,-
Rang 3 - Zitplaatsen: €134.40
Rang 4 - Zitplaatsen: €100,80
Rang 5 - Zitplaatsen: €78,40
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €67,20

Dank u. Tuurlijk, 224 euro is een belachelijke prijs, maar hij (of ja, Mojo en dergelijke) is echt niet de enige die dat betaalt voor zulke plekken. Tot en met rang drie vind ik het nog wel redelijk schappelijk in de huidige tijd, rang twee is op het randje maar wordt ook soms gevraagd. Premium gaat te ver, maar daar zijn we het met z'n allen sowieso wel over eens. Ik denk dat het minder een probleem was geweest als het een of andere popzangeres was geweest i.p.v. een 'onbekende' bluesgitarist.

Premium - Zitplaatsen: €224,-
Rang 2 - Zitplaatsen: €168,-
Rang 3 - Zitplaatsen: €134.40
Rang 4 - Zitplaatsen: €100,80
Rang 5 - Zitplaatsen: €78,40
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €67,20
Prijzen in de Lotto Arena eerder dit jaar waren gelijkaardig (heb toen zelfs 250 gezien voor premium), daar had je wel nog staanplaatsen aan 58 waar ik voor gegaan ben en dat was uiteindelijk een goede deal want had beter zicht dan veel mensen met een dure zitplaats.

Zit na een tijd hier niet geweest te zijn de lijstjes weer door te kijken, maar ik denk dat weinigen zich hebben gerealiseerd dat dit de samenwerking van Bell Witch en Aerial Ruin is. 40 Watt Sun staat ook nog eens in het voorprogramma, dus dat is geen misselijk affiche.
Zeker wel, maar het enthousiasme hierover is bij ons in de whatsapp chat geweest in plaats van hier op het forum, dus vandaar hier weinig reuring over deze aankondiging ;)
Ook de samenwerking van Mars Red Sky en Monkey3 in Doornroosje (Monkeys on Mars) is een enorm vette! Ze zijn wel aardig bezig in Nijmegen de laatste tijd!
Nice, had nog niet gezien dat die ook naar Doornroosje komen, maar ik ga ze op Desertfest zien sowieso :)

Joe Wie? Nog nooit van gehoord.

Half als grap, maar eigenlijk ook weer niet, Joe Bonamassa is een naam die ik inmiddels meermaals gehoord heb, maar na deze berichten besef ik dat ik eigenlijk echt geen idee heb wie het is of wat voor muziek hij maakt. Had het idee dat het een artiest van de boomergeneratie was, maar dat blijkt dus niet het geval.

Heerlijk dat ik ook eens zo'n bericht kan plaatsen. :p

Wat voor 'ne klotedatum, haha.

Geen idee wat er op 19 april 2026 is, maar ik kwam daardoor wel op het concert van christelijke rockband Skillet, die gewoon 5 categorieën hebben voor de tribune van AFAS Live. Kun je toch mooi meer dan het dubbele betalen om vooraan achterin te zitten.

1759239698379.png

• Haha
Waarderingen: Raoul
Geen idee wat er op 19 april 2026 is, maar ik kwam daardoor wel op het concert van christelijke rockband Skillet, die gewoon 5 categorieën hebben voor de tribune van AFAS Live. Kun je toch mooi meer dan het dubbele betalen om vooraan achterin te zitten.

Bekijk bijlage 16262
Stevige prijzen, in belgie staan die gewoon voor 50 euro in de AB. Wat ik persoonlijk al aan de dure kant vind voor dit (zou er zelf nooit tickets voor kopen)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Stevige prijzen, in belgie staan die gewoon voor 50 euro in de AB. Wat ik persoonlijk al aan de dure kant vind voor dit (zou er zelf nooit tickets voor kopen)
Nou ja, die tribune is slechts 15% van de capaciteit van AFAS Live, die 3x zo groot is als AB. Te zien aan wat er van verkocht is, is het meer een extraatje. Heb het net opgezet en vind het best leuk eigenlijk (maar ga er niet naar toe).

Amsterdam Klezmer Band 🇳🇱 @ Patronaat, Haarlem (€22,00) vr 15 mei '26 [balkan brass, klezmer...]
Angelo Kelly & Band 🇮🇪 @ Spot, Groningen (€33,60) zo 25 okt '26 [christmas...]
Asha Banks 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) ma 9 mrt '26
Buck Meek 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€24,00) vr 27 mrt '26
Paradiso, Amsterdam do 26 mrt '26
Derya Yıldırım & Grup Şimşek @ Doornroosje, Nijmegen (€23,00) zo 22 feb '26
Doja Cat 🇺🇸 @ Ziggo Dome, Amsterdam vr 12 jun '26 [rock, pop, alternative rock, rap, grunge...]
Dulfer 85 @ Spot, Groningen (€23,10) zo 7 dec '25
Ensiferum 🇫🇮 @ Doornroosje, Nijmegen (€33,50) za 31 jan '26 [finnish melodeath, finnish metal, folk m...]
Franky Rizardo @ Ziggo Dome, Amsterdam vr 16 jan '26 [house, tech house...]
Gare du Nord 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€31,00) do 12 mrt '26 [dutch pop...]
Mezz, Breda za 4 apr '26
Spot, Groningen zo 26 apr '26
Melkweg, Amsterdam vr 13 mrt '26
Nieuwe Nor, Heerlen (€32,50) vr 20 mrt '26
Paard, Den Haag vr 27 mrt '26 [dutch pop...]
Gare du Nord: Encore! 25th Anniversary Tour @ Patronaat, Haarlem (€34,50) vr 6 mrt '26
Gavin James 🇮🇪 @ Burgerweeshuis, Deventer do 23 okt '25 [irish pop...]
Gipsy Kings 🇫🇷 @ AFAS, Amsterdam 2026-05-23 [flamenco...]
Interplanetary Criminal @ Paradiso, Amsterdam (€21,00) vr 12 dec '25 [breaks, experimental house...]
The James Hunter Six 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) ma 9 feb '26 [retro soul...]
Joe Bonamassa - Live in Concert @ Ahoy, Rotterdam 2026-04-24
Maria Iskariot 🇧🇪 @ Muziekgieterij, Maastricht (€17,50) za 21 mrt '26
Martin Harley 🇬🇧 @ Patronaat, Haarlem (€19,00) do 5 mrt '26 [modern blues, blues, southern gothic...]
Melody's Echo Chamber 🇫🇷 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) zo 19 apr '26 [neo-psychedelic, dream pop, psychedelic ...]
Otis Gibbs @ Paradiso, Amsterdam (€22,50) zo 17 mei '26 [alternative country, roots rock, souther...]
Peter Hook & The Light 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€40,35) di 17 mrt '26 [madchester, post-punk, new wave...]
Peter McPoland 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€25,90) zo 22 mrt '26
Rich Brian 🇮🇩 @ Melkweg, Amsterdam (€36,80) ma 23 mrt '26 [indonesian hip hop...]
Sabrina Claudio 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) di 24 feb '26 [christmas music, downtempo, neo soul, co...]
Sleaford Mods 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€30,30) do 12 mrt '26 [post-punk...]
Sleep Theory 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€27,60) za 14 feb '26 [rock, alternative metal, hard rock, nu m...]
TWICE 🇰🇷 @ Ziggo Dome, Amsterdam za 30 mei '26 [k-pop...]
When Chai Met Toast 🇮🇳 @ Melkweg, Amsterdam (€28,75) za 22 aug '26 [indian indie, hindi indie, folk pop...]
Will Knox 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€15,00) vr 6 mrt '26
Paradiso, Amsterdam do 12 mrt '26
oreglo 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) vr 28 nov '25 [nu jazz...]

de boel is weer aangeslingerd en een lijstje is er weer uitgekomen! Veel plezier ermee en tot zaagmansdag maar weer!

Erykah Badu gaat Engeland, Duitsland Frankrijk Polen Italie en Zwitserland af voor 25 jaar Mamas Gun maar Nederland slaat ze over…

Erykah Badu gaat Engeland, Duitsland Frankrijk Polen Italie en Zwitserland af voor 25 jaar Mamas Gun maar Nederland slaat ze over…
Ik voorzie één van de ?-artiesten van LGW?. Niet zoveel ruimte in dat schema, maar begin van de middag een keer moet wel lukken.

Users who are viewing this thread