Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
If we're on a similar lineup to 2017, we could have this: Headliner: kings of leon florence and the machine radiohead bring me The Horizon system of a Down my chemical romance the cure accompany by nothing but thieves / bad omens / haim / coach party / franz ferdinand / the hives / White lies / Royel Otis / Agnès obel / Kesha / Babyshambles / kaiser Chiefs / All Time low / Sigur ros / Biffy Clyro
Nothing but thieves have performed this year (replacement KOL) and last year and in 2022 so no good for Rock Werchter 2026. I would add Last Dinner Party (today programmed in Vorst on the 27th of February) and skip Agnes Obel (music too quiet for festivals).
En The National, toen nog in de marquee. Nick Cave met z'n Grinderman zijproject. The Verve tijdens hun reünie. Slayer in de vroege namiddag. Sigur Ros die de main mocht subben met een prachtshow. Die zotte Moby live show. Vampire Weekend die nog nat achter hun oren zijn.
Magische editie die ze nooit meer gaan evenaren voor mij.
Ik zag dat TLDP een tour heeft aangekondigd. Ik wil ze nog graag zien. Denken jullie dat er nog een kans is dat ze ook naar Werchter komen, of kan ik beter ook kaarten voor de zaalshow kopen
Ik zag dat TLDP een tour heeft aangekondigd. Ik wil ze nog graag zien. Denken jullie dat er nog een kans is dat ze ook naar Werchter komen, of kan ik beter ook kaarten voor de zaalshow kopen
Betreffende Radiohead evt op RW25. Qua prestige zullen ze die graag hebben. Maar vorige keer echt heel veel eisen. En weide was zeker niet dik gevuld (meer zelfs, party op de Hive was nog nooit zo bomvol op dat uur). Waren ze ook nog lastig, entourage dan toch, over feit dat CDW teveel beats produceerde.