Rock Werchter 2026

Social media (fb) Hurricane festival teaset net met een animatie van een leeuw en volgende NL tekst
Majestueus, luid en klaar: 2026 is van de Leeuw.
🦁

En dat is nog maar de eerste huil. Stay tuned: het wordt wild!

De eerste headliner van HURRICANE FESTIVAL (19-21 juni 2026) is een weggever, KINGS OF LEON. Benieuwd of we die gaan
terugzien op RW 2026.

Laatst bewerkt:
Heb een gevoel dat Radiohead momenteel ook zeer populair is bij het jongere publiek. Dat zie je toch aan hoe viraal 'Let Down' plots is. Lijkt me dus een ideale headliner voor 'jong' en 'oud'.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Heb een gevoel dat Radiohead momenteel ook zeer populair is bij het jongere publiek. Dat zie je toch aan hoe viraal 'Let Down' plots is. Lijkt me dus een ideale headliner voor 'jong' en 'oud'.
En dan ga je zien dat ze Let Down net weer niet meer gaan spelen. :')

• Haha
Waarderingen: randyrw
Radiohead zal zeker veel tickets verkopen, maar hebben niet de aantrekkingskracht voor het grote publiek zoals een Linkin Park of System of a Down. Gesteld dat ze komen zal die dag ook uitverkopen, maar zal het publiek niet veel groter zijn dan in 2017. Je vat Radiohead of je vat het niet en is dat niet het geval, dan is het een lang anderhalf uur.

Zelf heb ik er weinig mee. Al paar keer de kans gegeven, maar ik vat het niet. Het zij zo. En als ze er staan dan kijk ik wel voor iets anders en laat de fans dan maar genieten.

Ik heb hetzelfde gevoel. 2x gezien op de wei en het heeft mij nooit omvergeblazen, integendeel. Terwijl ik ze op plaat fantastisch kan vinden.
Maar live pakt het bij mij niet. Een beetje zoals met Red Hot Chili Peppers.

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Social media (fb) Hurricane festival teaset net met een animatie van een leeuw en volgende NL tekst
Majestueus, luid en klaar: 2026 is van de Leeuw.
🦁

En dat is nog maar de eerste huil. Stay tuned: het wordt wild!

De eerste headliner van HURRICANE FESTIVAL (19-21 juni 2026) is een weggever, KINGS OF LEON. Benieuwd of we die gaan
terugzien op RW 2026.
Alleen wordt het nooit wild met KOL

Legacy act hoor. En die show in 2017 heeft dat versterkt.
Jonge generatie heeft ze niet meegemaakt en zit al die filmpjes van hun huidige tour.
Maar ik kan precies dezelfde woorden gebruiken voor Radiohead. Zelfs het jaartal hoef ik niet aan te passen.

Legacy act hoor. En die show in 2017 heeft dat versterkt.
Jonge generatie heeft ze niet meegemaakt en zit al die filmpjes van hun huidige tour.
waanzinnig populaire band hoor
2 jaar op rij nu aangesproken geweest toen ik SOAD shirt aan had of ik ze ooit had gezien
de jongere generatie wil die echt nog eens zien

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Maar ik kan precies dezelfde woorden gebruiken voor Radiohead. Zelfs het jaartal hoef ik niet aan te passen.
Hoe Radiohead op een paar maanden van 28K naar meer dan 40K Spotify luisteraars geschoten is, is ook opmerkelijk. 90ste meest beluisterde artiest ter wereld nu.

Denk dat ze een grote nieuwe (jongere) aanwas hebben.

Hoe Radiohead op een paar maanden van 28K naar meer dan 40K Spotify luisteraars geschoten is, is ook opmerkelijk. 90ste meest beluisterde artiest ter wereld nu.

Denk dat ze een grote nieuwe (jongere) aanwas hebben.
😅 28mil -> 40mil, is idd gigantisch populair!

Thursday

Mumford and Sons / Florence and the machine

Friday

The Cure

Saturday

Radiohead / Tame Impala

Sunday

System of a Down / My chemical romance

🤔

Users who are viewing this thread