Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Allereerst is er gewoon een topic voor Alcatraz...
Ten tweede zegt dit helemaal niks. Zoek ieder willekeurige band die er ooit heeft gestaan via Google op en zet er 'Alcatraz' achter en je krijgt precies hetzelfde.
Wat ik de laatste jaren sterk vind aan Graspop, is dat er telkens een verrassende headliner staat. Dit jaar Nine Inch Nails, het jaar daarvoor Tool en Machine Head was een verrassing in 2023. Muzikaal gezien liggen deze bands ook nog eens in mijn straatje, dus dat is een dikke bonus.
Meestal komt deze naam uit de hoge hoed getoverd, op misschien Tool na. Maar wat zou een verrassende headliner kunnen worden voor 2026?
Een Roger Waters? Een Ozzy tribute show met originele Black Sabbath members?
Time To Rock (SE) (3-6 Juli): Gotthard - Geof Tate - Foghat - Crimson Glory - Rhapsody Of Fire - The Haunted - Crucified Barbara - The Dog's D'Amour - Savage
Time To Rock (SE) (3-6 Juli): Gotthard - Geof Tate - Foghat - Crimson Glory - Rhapsody Of Fire - The Haunted - Crucified Barbara - The Dog's D'Amour - Savage
Wat ik de laatste jaren sterk vind aan Graspop, is dat er telkens een verrassende headliner staat. Dit jaar Nine Inch Nails, het jaar daarvoor Tool en Machine Head was een verrassing in 2023. Muzikaal gezien liggen deze bands ook nog eens in mijn straatje, dus dat is een dikke bonus.
Meestal komt deze naam uit de hoge hoed getoverd, op misschien Tool na. Maar wat zou een verrassende headliner kunnen worden voor 2026?
Goh dat zijn meestal wel Werchter namen, (Tool en NIN toch),
Dus als we verder die richting uit kijken dan misschien: My Chemical Romance, System of a Down (een mens mag dromen), MUSE,Nickelback, Creed, of zoals @TNFke al had aangehaald Queens of the Stone Age of Faith No More
Goh dat zijn meestal wel Werchter namen, (Tool en NIN toch),
Dus als we verder die richting uit kijken dan misschien: My Chemical Romance, System of a Down (een mens mag dromen), MUSE,Nickelback, Creed, of zoals @TNFke al had aangehaald Queens of the Stone Age of Faith No More
vakantie is voor mij ook voorbij, de heerlijke periode van speculeren/hopen voor graspop is begonnen, al zal het nog wel even duren voor we een echte bevestiging krijgen (vorig jaar 19 nov.)
kan niet wachten op straks weer de "vandaag is de dag" meldingen met daarna de teleurstelling van toch niet
en dan plotseling toch een naam met de opmerkingen hier : die zag ik niet aankomen of alweer die, of wat een gave boeking of dat is toch geen headliner
van mij mag blind guardian, kamelot en avantasia er wel weer staan (marquee afsluiten?)
volbeat en sabaton verwacht ik wel bij de headliners
This would be really cool. I also wouldn't mind if Graspop announced Queensryche, I've heard good things about their anniversary tour with Todd on vocals.
This would be really cool. I also wouldn't mind if Graspop announced Queensryche, I've heard good things about their anniversary tour with Todd on vocals.
Een keer live gezien met Todd en dat was inderdaad goed (voor zover ik het me kan herinneren), had destijds last van een verkoudheid/griepje, maar dat was niet echt merkbaar behalve de koppen thee die naarbinnen werden gegoten
Download is ook aan t teasen met een filmpje met de tekst: Download is loading.
Hebben soms ook wel wat overlap, en weten in elk geval welke bands er rond graspop gaan touren
Download is also teasing with a video with the text: Download is loading.
Sometimes they also have some overlap, and in any case we know which bands will be touring around Graspop
Don't expect anything before late october/november. They are always late with lineup announcements...
First RaR/RiP, Nova Rock, Copenhell and after them Graspop, Download, Resurrection...