Graspop Metal Meeting 2026

Neckbreaker (die dat die avond ervoor in Duitsland gespeeld hadden en op mijn vlucht van Düsseldorf naar Londen zaten aangezien ik de avond er voor naar Sólstafir in Düsseldorf was geweest)
Hoop niet dat ze uw nek tijdens die vlucht hebben gebroken.

Ondertussen zijn we toch weeral bijna 2 maanden aan het speculeren. Binnen ongeveer dezelfde tijd krijgen we misschien al iets van echte namen te horen 🙌

Jemig.
Gojira heeft het weer voor elkaar gekregen om mij vanavond van de wereld te blazen net als in 2023 op GMM.
Als dat volgend jaar daar geen plek krijgt dan vreet ik mijn schoen op.
Vond t olympische spelen nummer (Weet ff nie hoe je t moet schrijven) erg tof! Zowiezo t podium opbouw was erg tof! Ook van I prevail vond k m heel mooi! Mis de clean zanger wel, maar hebben wel een hele goede set neergezet. Van mij mogen die wel subheadliner worden bij de volgende passage!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123
Vond t olympische spelen nummer (Weet ff nie hoe je t moet schrijven) erg tof! Zowiezo t podium opbouw was erg tof! Ook van I prevail vond k m heel mooi! Mis de clean zanger wel, maar hebben wel een hele goede set neergezet. Van mij mogen die wel subheadliner worden bij de volgende passage!
Mea Culpa! Ja dat is een heel episch nummer!
Op Wacken heb ik dat nummer gezien met de zangeres erbij waarmee ze dat origineel deden. Eerste keer sinds de Spelen zelf dat ze haar mee hadden, omdat dat voor hun ook een vrij speciale show was! Dat was echt gaaf!

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Jemig.
Gojira heeft het weer voor elkaar gekregen om mij vanavond van de wereld te blazen net als in 2023 op GMM.
Als dat volgend jaar daar geen plek krijgt dan vreet ik mijn schoen op.
Ook van I prevail vond k m heel mooi! Mis de clean zanger wel, maar hebben wel een hele goede set neergezet. Van mij mogen die wel subheadliner worden bij de volgende passage!

Ze mogen van mij beide doorkomen naar GMM! Wat een show!!

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Eens met Paul Liam en pim,
Het was weer top en ze hadden er ook zin in. Dat straalde er wel van af en daarmee zet je ook een topshow neer.

Buiten dat vond ik rivers of nihil ook wel iets voor een metal dome plekjes

Metalfest Open Air (CZ) (5 - 7 Juni):

AVANTASIA - SEPULTURA - ACCEPT - PAI - GOTTHARD - DOMINUM - FREEDOM CALL, CREMATORY - ORPHANED LAND 🤘 - CHARLOTTE WESSELS - CRYPTA - APRIL ART - EMIL BULLS - TRI STATE CORNER

Bekijk bijlage 15665
Sepultura tourt dus de hele zomer in Europa. Nu shows begin juni en augustus. Ik vermoed dan toch dat Graspop hiermee aan de haal gaat. Ze verdienen een mooi afscheid op de main van Graspop!

En verder Avantasia, Accept, Pain en Kamelot voorzichtig opschrijven. Of zal de laatste nog steeds straf hebben voor het lekken van die poster?

Sepultura tourt dus de hele zomer in Europa. Nu shows begin juni en augustus. Ik vermoed dan toch dat Graspop hiermee aan de haal gaat. Ze verdienen een mooi afscheid op de main van Graspop!

En verder Avantasia, Accept, Pain en Kamelot voorzichtig opschrijven. Of zal de laatste nog steeds straf hebben voor het lekken van die poster?
dat zijn toch al weer heel veel repeats van 2024.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Dr. Hannibal

Ik hoop voor Avantasia en Kamelot dat ze gewoon met zaalshows komen. Een uur bij beide is gewoon echt te weinig voor de show die ze geven. Avantasia al helemaal met alle gasten die ze er gemiddeld bij hebben, die hadden in 013 dit jaar bijna 3 uur 🤯

• Leuk
Waarderingen: won666 en Joslittel

Users who are viewing this thread