Vinyl verzamelaars

Ik zoek een nieuwe vinylspeler, iemand tips? Graag een van écht goede kwaliteit, dus het mag wat kosten.
Ik heb zelf al jaren een Music Hall MMF2.2 en die werkt fantastisch. Is wel een speler waar alle opties vanaf zijn gestript (geen automatische start/stop, niet switchen tussen snelheden met een knop maar door handmatig de aandrijfband om te leggen, geen voorversterkt geluid als output etc.), maar al het geld is dus in zo goed mogelijk componenten komen te zitten. Dus ik zou je de opvolger (de MMF2.3) van harte aan kunnen bevelen.

Leuk rondje Berlijn gedaan, veel leuke jazz platen meegenomen en wat van Can. Wat is vinyl hier toch goedkoop vergeleken met Nederland 🤔

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Bearded Punk Records is wat speciallekes aan het verkopen via hun Instagram, nemen ook een hele hoop plaatjes mee naar Brakrock komend weekend.

de zilveren 25th anniversery LP Standing on the shoulder of giants - Oasis gekocht in londen.

dan mis ik van officiele releases nog een vinyl van Familiar to millions & time flies box set om van ieder studio album minstens 1 versie te hebben
want in cd vorm heb ik ze ook allemaal minstens 1 keer en vaker dubbel of 3 dubbel of ...

de zilveren 25th anniversery LP Standing on the shoulder of giants - Oasis gekocht in londen.

dan mis ik van officiele releases nog een vinyl van Familiar to millions & time flies box set om van ieder studio album minstens 1 versie te hebben
want in cd vorm heb ik ze ook allemaal minstens 1 keer en vaker dubbel of 3 dubbel of ...
Familiar to millions gaat niet makkelijk worden. Die wordt tegenwoordig voor 400EUR verkocht :)

Ik verwacht wel dat die in de komende jaren ooit een keer herdrukt gaat worden. Zeker met de huidige populariteit boost + ze zijn alle vinyl van Oasis opnieuw aan het uitbrengen.

Hier ook weer eens een kleine update. Samen met mijn vriendin blijven we de collectie ook uitbreiden

Op vakantie in Portugal het volgende setje gevonden en meegenomen:
1756198711734.png

En vervolgens afgelopen weekend weer bij Sounds in Venlo geweest en onderstaande LP's meegenomen:
1756198749000.png

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread