Rock Werchter 2025

52 en ik ga door tot ik er bij neerval. En als mensen dat vervelend vinden dan hebben ze mooi pech.
Siert je! Zelf ben ik 30. Vrienden gaan minder en minder helaas.

Tegenwoordig ga ik vaak met mijn pa. Daarbij is de festivalgekte zo'n 10 jaar geleden over geslagen toen ik er mee bezig was, en sindsdien gaat hij elk jaar combi naar werchter (hij is 58). Op festivals staat geen leeftijd en gewoon doen wat je leuk vind en waar je je goed bij voelt!

Eindelijk moeders zover gekregen om weer eens mee te gaan naar concerten. Inmiddels Springsteen, Sam Fender en Kingfishr met haar gezien. Volbeat staat al op de planning en op de bucketlist nog U2. Bijna 60 maar ze gaat er nog steeds voor, zo fijn om met je moeder te kunnen doen, herinneringen voor het leven!
Ja mooi he?
Zo ga ik al 30 jaar lang bijna elk jaar mee met mijn vader naar North Sea Jazz.
En waar hij vroeger de toegankelijke bands uitzocht is het inmiddels gelijkwaardig en introduceer ik hem met nieuwe pareltjes in de jazz, funk en soul.
En dan in de auto terug helemaal nog buzzen over wat voor geweldige nieuwe acts we live hebben gehoord!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: roluf en visdave34
Die docu van 50j Werchter aan het bekijken.
Ik moet zeggen dat ik al ferm hyped ben.

De eerste keer in 6j opnieuw naar RW sinds mijne kameraad gestorven is, gaat een speciale worden.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Net 51 geworden. Drie dagen GMM vorige week, vier vanaf woensdag in Werchter met vier koppels min of meer leeftijdsgenoten. Mijn kinderen gaan ook. Met de zoon (bijna 23) doe ik sowieso een paar optredens aan the Slope waar zijn maten niet willen gaan naar kijken. Dochter is er ook, maar die wil ons niet zien. Eerste keer the Hive Resort, die dochter is bang dat ik naar de fuiven van the Hive ga en haar daar ga "shamen" bij haar vrienden :-)

Maar vanavond eerst nog Turnstile in AB.

Net 51 geworden. Drie dagen GMM vorige week, vier vanaf woensdag in Werchter met vier koppels min of meer leeftijdsgenoten. Mijn kinderen gaan ook. Met de zoon (bijna 23) doe ik sowieso een paar optredens aan the Slope waar zijn maten niet willen gaan naar kijken. Dochter is er ook, maar die wil ons niet zien. Eerste keer the Hive Resort, die dochter is bang dat ik naar de fuiven van the Hive ga en haar daar ga "shamen" bij haar vrienden :-)

Maar vanavond eerst nog Turnstile in AB.
Afgelopen jaar stond ik met mijn zoons te praten met een groep jongeren op de afterparty op camping A1. Was erg gezellig, tot de dames van die groep doorkreeg dat ik hun vader kon zijn. :eek:

Mijn kinderen hebben het daar nog over. :ROFLMAO:

Dan is de familie toch wel zo groot dat ze je over de weide kunnen dragen? Echt heel mooi om te horen dat de familie erin meegezogen wo

Wat een leuke verhalen hier allemaal 😄😄

Zelf ben ik 31 en begint mijn vriendengroep ook af te haken, misschien volgend jaar maar eens alleen proberen..
Ik ben in 2018 alleen gegaan omdat iedereen wat anders had. 4 dagen genoten! Kan het iedereen een keer aanraden

• Leuk
Waarderingen: MBR77
Ik ben 19, dus nog heel veel jaren te gaan. Wel heb ik een enkelfractuur opgelopen enkele maanden terug, en ben ik nu opnieuw aan het leren wandelen. Door jullie heb ik veel meer zin en moed gekregen om in deze conditie te kunnen gaan! PS. Als je iemand ziet crowdsurfen met krukken in de hand, ik ben het.

Ik ben 19, dus nog heel veel jaren te gaan. Wel heb ik een enkelfractuur opgelopen enkele maanden terug, en ben ik nu opnieuw aan het leren wandelen. Door jullie heb ik veel meer zin en moed gekregen om in deze conditie te kunnen gaan! PS. Als je iemand ziet crowdsurfen met krukken in de hand, ik ben het.
Je enkel zal je dankbaar zijn!

Jongens die leeftijdslimiet bepalen we toch allemaal zelf?? 😄

Ik heb hier eigenlijk nooit over nagedacht en denk dat ik me voor bepaalde feestjes op een gegeven moment echt wel te oud zal gaan voelen. Als dat zo ver is zien we het dan wel weer. Maar er zullen altijd voldoende opties blijven.

Op Werchter kan ik denk ik in ieder geval nog wel minimaal 25 jaar terecht, en ik heb ook niet persé een metgezel nodig om me te vermaken…

• Leuk
Waarderingen: Neeltje

Users who are viewing this thread