Rock Werchter 2025

ik had thuis al verkondigd dat dit mijn laatste werchter for a while zal zijn

maar de zin die aan het komen is en hoe ik in huis aan het rondlopen ben

vriendin gisteren avond: ja jij klinkt echt als iemand die in 2026 niet gaat gaan naar werchter...
ik heb de agenda alvast gereserveerd voor binnen een jaar 🤣

vriendin gisteren avond: ja jij klinkt echt als iemand die in 2026 niet gaat gaan naar werchter...
Dat zeg ik al 10 jaar lang in september.

Maar 2 maand later zijn de eerste namen er en is het weer omzeep.

• Leuk
Waarderingen: reaper en DirkG

Ik ben 47 en de meeste mensen vinden ook dat dit mijn laatste zou moeten zijn, maar ik vind het nog zo fijn.

Vroeger met vrienden, tegenwoordig met mijn zoons......

Ik ben 47 en de meeste mensen vinden ook dat dit mijn laatste zou moeten zijn, maar ik vind het nog zo fijn.

37, wordt er 38 later dit jaar, zeg het al een paar jaar dat ik ga afhaken (eerste keer was 2015, dan in 2018 ook gedacht het is de laatste, en sinds 2022 beginnen denken dat 25 een mooi eindpunt zou kunnen zijn, en ik voel oprecht terug spanning zoals de eerste keer way back in 09, altijd thuis komen.)

van de 30+ man schiet er zo goed als niemand meer over, maar over de jaren heen volk leren kennen oa van hier op FL. en het blijft gewoon fijn om muziek te beleven.

dochter wordt er 11, binnenkort haar eerste indoorshow, daarna mogelijk meepakken naar werchter op termijn
+ eigenlijk moet ik wel altijd een keer stage right achterste voorvak gaan staan. jaarlijks dag zeggen tegen mijne pa die daar is uitgestrooid tijdens War on drugs. Dusja stoppen zit er precies nog niet direct in

37, wordt er 38 later dit jaar, zeg het al een paar jaar dat ik ga afhaken (eerste keer was 2015, dan in 2018 ook gedacht het is de laatste, en sinds 2022 beginnen denken dat 25 een mooi eindpunt zou kunnen zijn, en ik voel oprecht terug spanning zoals de eerste keer way back in 09, altijd thuis komen.)

van de 30+ man schiet er zo goed als niemand meer over, maar over de jaren heen volk leren kennen oa van hier op FL. en het blijft gewoon fijn om muziek te beleven.

dochter wordt er 11, binnenkort haar eerste indoorshow, daarna mogelijk meepakken naar werchter op termijn
+ eigenlijk moet ik wel altijd een keer stage right achterste voorvak gaan staan. jaarlijks dag zeggen tegen mijne pa die daar is uitgestrooid tijdens War on drugs. Dusja stoppen zit er precies nog niet direct in
Mijn oudste is inmiddels bijna 20, ben ik 2 keer mee naar RW geweest en gaat dit jaar naar Sziget. De middelste (bijna 17) wilde heel graag voor de 2e keer mee, maar heeft nog school. De jongste is 14, vind ik wel wat jong, maar hij heeft er zoveel zin an. Voorbereiden met alle playlists en zo. Heerlijk om te zien.

Familievirusje (mijn vrouw immuun voor dat virus trouwens).

• Geweldig
Waarderingen: RookieJur

Neem aan dat je andere niet laat bepalen hoe of wat toch? Ik ben 2 jaar ouder en het is nog steeds het hoogtepunt van het jaar!
Inmiddels is zelfs mijn kleine nichtje aan de groep vaste Werchter gangers toegevoegd. Ik ben van plan dit vol te houden tot m'n
rollator in de modder blijft steken en ik echt fysiek niet meer kan :)

Ja

Neem aan dat je andere niet laat bepalen hoe of wat toch? Ik ben 2 jaar ouder en het is nog steeds het hoogtepunt van het jaar!
Inmiddels is zelfs mijn kleine nichtje aan de groep vaste Werchter gangers toegevoegd. Ik ben van plan dit vol te houden tot m'n
Zeker laat ik dat niet door anderen beoordelen.

Ik wil iig nog graag een keer met mijn 3 jongens naar RW!!!

Zie je daar!!!

Ik heb vandaag toevallig nog op het werk gezegd dat ik minstens wil blijven gaan tot mijn dochter zelf met haar vriendinnen naar RW gaat. En ze op de wei mij een bericht stuurt voor geld voor bonnetjes en om samen een (of hopelijk meer) concerten mee te pakken. Ik ben intussen 39, zij 10. Dus nog wel eventjes te gaan. En nadien hopelijk ook blijven verder gaan...

• Leuk
Waarderingen: triarc
De hype begint nu toch wel heel erg groot te worden hoor! De playlist staat non stop aan en alle kampeerspullen zijn inmiddels ook binnen.

Zou bijna vergeten dat ik zondag nog een concertje van Nine Inch Nails heb 👀

Voor de liefhebbers, hierbij de playlist:

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Dan is de familie toch wel zo groot dat ze je over de weide kunnen dragen? Echt heel mooi om te horen dat de familie erin meegezogen wordt!

• Haha
Waarderingen: triarc
Ik heb vandaag toevallig nog op het werk gezegd dat ik minstens wil blijven gaan tot mijn dochter zelf met haar vriendinnen naar RW gaat. En ze op de wei mij een bericht stuurt voor geld voor bonnetjes en om samen een (of hopelijk meer) concerten mee te pakken. Ik ben intussen 39, zij 10. Dus nog wel eventjes te gaan. En nadien hopelijk ook blijven verder gaan...
Is fantastisch hoor, dit weekend is mijn dochter van 15 voor het eerst mee geweest naar pinkpop, en tot tranen toe geroerd bij Olivia Rodrigo. Wat een intense beleving is dat samen!
Volgende week zondag RW samen, ik kan er nu al zo van genieten dat ik het weer mag delen met dr!

Enne… het lichaam mag dan met 44 iets sleetser worden, het koppie is nog steeds 28! Vaders, gewoon blijven gaan!

Is fantastisch hoor, dit weekend is mijn dochter van 15 voor het eerst mee geweest naar pinkpop, en tot tranen toe geroerd bij Olivia Rodrigo. Wat een intense beleving is dat samen!
Volgende week zondag RW samen, ik kan er nu al zo van genieten dat ik het weer mag delen met dr!

Enne… het lichaam mag dan met 44 iets sleetser worden, het koppie is nog steeds 28! Vaders, gewoon blijven gaan!
Afgelopen zondag is ze ook voor de eerste keer mee geweest naar Pinkpop (we zijn grote Muse fans). Gisteren kaarten gekocht voor Parklife want ze is ook fan Linkin Park en van de zangeres, ze brult de nummers helemaal mee. Enfin ik kan nog lang doorgaan en haar concert palmares uit de doeken toen sinds haar 8 jaar (Editors, Coldplay, Queen, White Lies,...) maar... ik herken je gevoel 100%. Muziek verbindt. En als je dit met je eigen vlees en bloed kunt beleven... priceless.
Laat het al maar woensdag zijn!

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: MrJames
52 en ik ga door tot ik er bij neerval. En als mensen dat vervelend vinden dan hebben ze mooi pech.
Mijn vader is ondertussen 60, die staat elk jaar nog 4 dagen op Graspop met mij en tot voor kort deed hij daar nog eens 4 dagen RW bovenop.
We woonden op 20 min rijden van de weide van Werchter, maar Graspop is toch al geëvolueerd van Boneyard naar Inferno naar dit jaar met de camper op 15min fietsen om wat meer rust te hebben.

Zo lang je maar geniet, maakt het niet uit of je 12 bent of 70.

Afgelopen zondag is ook voor de eerste keer mee geweest naar Pinkpop (we zijn grote Muse fans). Gisteren kaarten gekocht voor Parklife want ze is ook fan Linkin Park en ook van de zangeres, ze brult de nummers helemaal mee. Enfin ik kan nog lang doorgaan en haar concert palmares uit de doeken toen sinds haar 8 jaar (Editors, Coldplay, Queen, White Lies,...) maar... ik herken je gevoel 100%. Muziek verbindt. En als je dit met je eigen vlees en bloed kunt beleven... priceless.
Heerlijke verhalen. Zelf op mijn twaalfde voor de eerste keer mee naar Rock Werchter (maar jaren daarvoor al naar familiefestivals), muziek met de paplepel meegekregen. Mijn zoontje is nu anderhalf jaar oud en ik kan niet wachten tot ik hem kan laten kennismaken met al die mooie livemuziek.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife en visdave34
Afgelopen zondag is ook voor de eerste keer mee geweest naar Pinkpop (we zijn grote Muse fans). Gisteren kaarten gekocht voor Parklife want ze is ook fan Linkin Park en ook van de zangeres, ze brult de nummers helemaal mee. Enfin ik kan nog lang doorgaan en haar concert palmares uit de doeken toen sinds haar 8 jaar (Editors, Coldplay, Queen, White Lies,...) maar... ik herken je gevoel 100%. Muziek verbindt. En als je dit met je eigen vlees en bloed kunt beleven... priceless.
Eindelijk moeders zover gekregen om weer eens mee te gaan naar concerten. Inmiddels Springsteen, Sam Fender en Kingfishr met haar gezien. Volbeat staat al op de planning en op de bucketlist nog U2. Bijna 60 maar ze gaat er nog steeds voor, zo fijn om met je moeder te kunnen doen, herinneringen voor het leven!

Users who are viewing this thread