Graspop Metal Meeting 2025

iemand een idee als ik met mijn account ook skullies op mijn zoon zijn bandje kan zetten,
zodat ik en hij appart een cosumtie kunnen halen.
Is dat dan dat ik een wallet moet toevoegen?
En anders regel je dat even onderling met een tikkie Paul. Kan hij ze alsnog zelf op zijn bandje zetten. Werkt in principe hetzelfde

• Leuk
Waarderingen: Paul!
Ik ga niet heel de wetgeving uitspitten omdat jij ervan overtuigd bent dat ze eigenaar zijn terwijl de voorzitter van het Vlaams parlement anders beweert, maar gebruiksrecht en eigendom zijn alvast 2 totaal verschillende zaken.
Prima. Dat zou (ga) ik ook niet doen. Dat artikel heb ik zelf ook destijds gelezen maar dat stuk over eigendom is misschien niet blijven hangen

Ik ging er van uit dat enkel een eigenaar zijn eigendom mocht filmen maar dan zal dat niet zo zijn dan zeker ... . Die bordjes waren voor mij een bevestiging dat Graspop eigenaar moest zijn van dat terrein

Nu vraag ik me af. Je moet betalen voor de camping, krijg je dan een los bandje?
Gaat er gecontroleerd worden op een bandje als je de camping opgaat?
En de winkel, ligt die dan buiten de camping, omdat iedereen toegang heeft?
De andere campings zoals inferno en metal town krijg je ook een apart bandje voor dus ik vermoed dat je voor de boneyard en crypt ook een bandje gaat krijgen en dat ze met hekken afgezet zullen zijn zoals de andere campings.

Geen idee

Even goed veranderen ze de hele indeling van de camping of zelfs van het festival. Zijn er niet ooit geruchten geweest dat ze het festival naar de camping en de camping naar ht festival willen verplaatsen?
Ze zijn toch al 2x van terrein verhuisd denk niet dat ze het terrein nog beter kunnen indelen als nu. En een verhuis uit dessel is momenteel niet aan de orde zeker niet naar Brustem want op de luchthaven is droneport nu gevestigd en de stad wilt geen mega festival binnenhalen.

- Als Graspop de terreinen "huurt", mogen ze idd zelf camerabewaking inleggen (al dan niet opgedragen door lokale overheid).

- Er is in het verleden effectief een denkpiste geweest om Graspop te verhuizen. Zowel Brustem, Grimbergen als nog twee locaties kwamen in het vizier, maar verder dan een verkennende ronde is het nooit gekomen (idem voor Werchter).

Gewoon: fir, prodigy, slipknot: Zo stel ik mijn vrijdagavond / nacht al maanden lang voor.
Dus misschien kruisen we elkaar voor de Main Stage voor FiR. 😉
Voor Slipknot ben ik misschien ver weg, want ik kom terug van het Opeth-concert (als mijn vrouw en ik erin slagen onder de Marquee binnen te komen! 😅). Anders hebben we de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en een biertje te drinken tijdens een Festileaks-bijeenkomst 🤘🏻

Dus misschien kruisen we elkaar voor de Main Stage voor FiR. 😉
Voor Slipknot ben ik misschien ver weg, want ik kom terug van het Opeth-concert (als mijn vrouw en ik erin slagen onder de Marquee binnen te komen! 😅). Anders hebben we de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en een biertje te drinken tijdens een Festileaks-bijeenkomst 🤘🏻
Opeth heel graag. Maar de kans is groot dat de personen met wie ik vrijdag mee ga. ze zogezegd een veilige plek willen bij slipknot. Benieuwd of ze eerste rij zo veilig vinden. haha.

• Haha
Waarderingen: Steph85
Opeth heel graag. Maar de kans is groot dat de personen met wie ik vrijdag mee ga. ze zogezegd een veilige plek willen bij slipknot. Benieuwd of ze eerste rij zo veilig vinden. haha.
Omdat ik Slipknot vele malen heb gezien op GMM (de eerste keer in 2005), weet ik niet zeker of dit de veiligste plek is 🤣

Dus hangt af van wie je voor je hebt dus. Misschien is het wel zo dat ik lang genoeg gezaagd heb met mijn zotte botten :cool:
Ik heb zelf al aan de toog gestaan op werchter en ken veel mensen dat het op graspop doen en dat gaat perfect. Ik denk dat veel vrijwilligers achter de toog gewoon niet weten dat dit gaat of hoe ze dat moeten doen met die bakjes.

• Leuk
Waarderingen: Elf en swissepfan
Bekijk bijlage 13242
Rood is hoe vorig jaar het grote inkom pad was, zouden ze niet gewoon een pad kunnen afzetten met heras hekken zoals het groene voor de niet kampeerders binnen te laten?
Moesten ze het zo regelen (wat trouwens ook de wandelweg was een aantal jaar geleden, toen ze de layout voor de eerste keer veranderd hadden) is het toch een beetje vreemd dat ze daar geen pad hebben getekend op het plan dat op hun website staat, maar wel het pad recht door de camping (alsook het pad van The Crypt)...1741947599092.png

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: BlackwaterPark

Users who are viewing this thread